۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۴۰۷۸۵
آیت الله دری نجف آبادی:

جنایتکاران در دنیا جاودانه نیستند/ اساس عالم هستی بر عدل استوار است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جنایتکاران در دنیا جاودانه نیستند و اساس عالم هستی بر عدل است، گفت: مدعیان دروغی اسلام همچون آل سعود و آل خلیفه باید بدانند که سرنوشتی همچون صدام و قذافی در انتظار آنان است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه امروز اراک در مصلای بیت المقدس این شهر، بیان کرد: جنایتکاران جهان باید از کارهای ناپسند خود پشیمان شوند و دست از جنایات خود بردارند.

 

اساس عالم هستی بر عدل است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جنایتکاران در دنیا جاودانه نیستند و اساس عالم هستی بر عدل است، گفت: مدعیان دروغین اسلام همچون آل سعود و آل خلیفه باید بدانند که سرنوشتی همچون صدام و قذافی در انتظار آنان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه علما و فقها در برابر تجاوزها ایستادگی می کنند، خاطر نشان کرد: علما و فقها همواره ستون و سنگر حفاظت از ملت و کشور هستند و به کشور های عربی و آل خلیفه پیشنهاد می شود از سختگیری با علما و ملت پرهیز کند و با مردم خود آشتی کنند.

 

هیچ کشوری با ظلم و ستم به مردم نمی تواند حیات داشته باشد

امام جمعه اراک افزود: فقهای اسلام با قدرت در برابر اسراییل و ستمکاران غربی ایستادگی کردند و آزادی، عزت و عظمت و برپایی نماز جمعه محور اتحاد و آگاهی را برای کشور و دنیای اسلام به ارمغان آورده و روز به روز به این عزت و آگاهی در دنیای اسلام گسترده می شود.

 

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه هیچ رژیم و کشوری با ظلم و ستم به مردم نمی تواند حیات داشته باشد، گفت: ظلم و ستم به مردم برخلاف نظام خلقت و آفرینش است و دیر و زود از هم پاشیده می شود و مردم از زیر ظلم و ستم آنان رهایی می یابند.

 

جنایت های آل سعود در عراق، سوریه و یمن

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جنایت های آل سعود در عراق، سوریه و یمن، افزود: کشور های غربی و آمریکا برای اینکه نفت ارزان از این کشور دریافت کنند و از ترس اینکه این رژیم ثروت خود را از کشور آنان خارج کند در برابر این جنایت ها سکوت کرده و پرونده 11 سپتامبر را با ترس به جامعه جهانی ارائه می کند.

 

امام جمعه اراک در رابطه با حقوق های نجومی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی ایران با وجود ناراحتی از حقوق های نجومی و ریخت و پاش ها با تمام توان و با هوشیاری و بیداری کامل پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

 

امام جعفرصادق (ع) الگوی تشخیص حق از باطل است

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به شهادت امام جعفرصادق(ع)، گفت:این امام بزرگ برای امت اسلام اسوه حسنه، ایمان، اخلاق، معرفت و الگوی تشخیص حق از باطل است که راه مبارزه با جهالت و دستگاه عباسی را به امت اسلام نشان داد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: فقهای دینی همانند آیت الله بروجردی، گلپایگانی، طباطبایی و در رأس آنان حضرت امام خمینی(ره) درس آموختگان دانشگاه ائمه اطهار و امام صادق(ع) هستند که با تأسی از این ائمه اطهار در برابر طاغوتیان ایستادگی کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و ملت مسلمان ایران را از چنگال ظلم و ستم نجات دادند./842/201/ب2

ارسال نظرات