۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۴۱۱۰۲
امام جمعه نورآباد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمنان است

امام جمعه نورآباد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بیمه کننده جوانان در برابر هجمه های فرهنگی دشمن بیان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای عرض ارادت به ساحت مقدس شهدا است.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، بعدازظهر امروز در نشست برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم این شهرستان با اشاره به این که شهرستان نورآباد میزبان سه شهید گمنام است، گفت: برگزاری این یادواره فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است.

 

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای عرض ارادات به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان است.

 

امام جمعه نورآباد با اشاره به دسیسه های دشمن در جنگ نرم، بیان داشت: هدف دشمن تضعیف اعتقادات دینی مردم و سست کردن پایه های اعتقادی جوانان است.

 

وی در ادامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه و خنثی کننده توطئه ها و ترفندهای گوناگون دشمنان بیان کرد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان این که بسیاری از شهیدان گمنام در شب عملیات پلاک های خویش را بیرون می آوردند تا گمنام باقی بمانند، خاطرنشان کرد: خون پاک شهدای نظام اسلامی، انقلاب و تشیع را بیمه کرده است.

 

وی با اشاره به جایگاه والای شهیدان در قرآن و این که خداوند شهدا را در کنار انبیا، صالحین و صدیقین قرار داده است، اظهار داشت: ادامه دادن راه شهدا برکت دهنده زندگی ما و مهم ترین عامل  ایستادگی در برابر توطئه های دشمن است.

 

امام جمعه نورآباد در ادامه بزرگ ترین درس شهدا را دشمن شناسی، بصیرت، هوشیاری، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان بیان کرد.

 

شایان ذکر است، شهرستان نورآباد در استان لرستان 261 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./9459/203/ب2

ارسال نظرات