۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۴۴۱۱۵۶
مدیر مدرسه امام صادق بهبهان:

انقلابی بودن طلبه در گرو آگاهی از مسائل روز است

مدیر مدرسه امام صادق بهبهان با اشاره به فعالیت­های این مدرسه در راستای انقلابی بودن طلاب، گفت: انقلابی بودن طلبه مستلزم آگاهی از اطلاعات و مسائل سیاسی روز است.
طلبه تراز انقلاب اسلامي

حجت الاسلام علی طواف، مدیر مدرسه امام صادق(ع) بهبهان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه انقلابی بودن طلبه مستلزم آگاهی از اطلاعات و مسائل سیاسی روز است، ابراز داشت: آگاهی از اطلاعات و مسائل سیاسی روز طلبه را در تصمیم گیری­های درست یاری خواهد کرد.

 

مدیر مدرسه امام صادق(ع) بهبهان با بیان اینکه بر همین اساس هماهنگی هایی با بسیج شهرستان شاهد برای حضور اساتید و سخنرانان صورت در این مدرسه گرفته است، اظهار داشت: حضور این اساتید و سخنرانان در جهت روشنگری و تبیین مسائل کشور برای طلاب است.

 

این مقام مسؤول به توصیه صورت گرفته به طلاب مدرسه برای حضور در نماز جمعه در جهت آگاهی از مسائل روز اشاره و افزود: پخش کلیپ­ درباره خانواده شیرازی­ها، وهابیت و گروه­های مشابه در جهت آشناسازی طلاب با مسائل روز از دیگر اقدمات صورت گرفته برای انقلابی بودن طلبه­ها است.

 

حجت الاسلام طواف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طلاب این مدرسه در پایه­های اول و دوم مشغول تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: تعداد طلاب این مدرسه 15 نفر و اساتید مدرسه همگی بومی هستند و ان شاء الله در سال تحصیلی جدید طلبه­ های پایه اول تا سوم را خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به اینکه در زمینه تهذیب برای طلاب دروس اخلاق برگزار و از محضر علمای شهرستان استفاده می­ شود، تصریح کرد: امتیاز ویژه این مدرسه اجبار و اخذ تعهد از طلاب در حفظ قرآن کریم است که در این زمینه کلاس حفظ قرآن برگزار و چشم انداز ما آن است که این طلاب در طی 6 سال حافظ کل قرآن کریم باشند.

 

مدیر مدرسه امام صادق(ع) بهبهان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه طلاب از بدو ورود شروع به حفظ قرآن کریم می­ کنند، تصریح کرد: طلاب تاکنون اجزاء 1 و 30 و و نیمی از جزء دوم را حفظ کرده­اند./302/9456/ب1

ارسال نظرات