۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۴۴۱۲۱۵
کارشناس فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان خبر داد؛

برگزاری همایش بزرگداشت دهه کرامت در امامزادگان استان

کارشناس فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت دهه کرامت در امامزادگان استان، گفت: برگزاری این همایش فرصتی برای معرفی امامزادگان عظیم الشأن است.
دهه کرامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام جلیل پادروند، ظهر امروز در نشست هماهنگی گرامیداشت دهه کرامت که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: 14 تا 24 مرداد دهه کرامت نام گذاری شده است.

 

وی افزود: مراسم بزرگداشت دهه کرامت در 500 شهرستان کشور و 70 کشور خارجی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام پادروند با بیان این که دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ، سیره و منش اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت امامزادگان در این ایام استفاده کرد.

 

وی با بیان این که ایام دهه کرامت فرصتی برای معرفی هر چه بیشتر امامزادگان است، بیان داشت: فعالیت تبلیغی مبلغان در این ایام با محوریت معرفی امامزادگان بسیار مؤثر است.

 

کارشناس فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری همایش بزرگداشت دهه کرامت در امامزادگان خبر داد و افزود: این همایش 18 مرداد ماه و در امامزاده محمد شهرستان کوهدشت برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: همایش بزرگداشت دهه کرامت 19 مردادماه در امامزاده زیدبن علی(ع)، 20 مرداد امامزاده احمد بروجرد، 23 مردادماه در امامزاده احمد و محمود شهرستان دلفان و 25 مرداد در فرسش الیگودرز برگزار می شود.

 

برگزاری جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی در خرم آباد

ماشاء الله امان الهی بهاروند در ادامه این نشست با بیان این که جشنواره فرهنگی و هنری رضوی برای هشتمین سال متمادی است که در استان لرستان برگزار می شود، افزود: این جشنواره امسال با محوریت تولیدات تلویزیونی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: هشتمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی از 13 تا 15 مرداد ماه جاری در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد برگزار می شود.

 

گفتنی است، مراسم اختتامیه جشنواره  تولیدات تلویزیونی رضوی در محل پارک زیبا کنار خرم آباد برگزار می شود.

 

شایان ذکر است، از مجموع ٢٠ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ١٠ تله فیلم به بخش پایانی راه یافته است./9459/202/ب2

ارسال نظرات