۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۴۱۲۴۰
امام جمعه همدان:

خبر باید دقیق و در چارچوب تقوا تنظیم شود

آیت الله طه محمدی گفت: یک خبرنگار صادق همیشه با مشکلات همراه است، چرا که خبرنگاری با همه شئون مردم و جامعه در ارتباط بوده و امری بسیار خطیر است.
طه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در استان ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه همدان با تبریک روز خبرنگار، ابراز داشت: رسانه ها و روزنامه ها نباید جناحی عمل کنند.

 

وی با اشاره به مشکلات قشر خبرنگار در جامعه، گفت: بسیاری از خبرنگاران برای انعکاس اخبار جنایات آل سعود و تکفیری در معرکه ها حاضر می شوند که دچار گرفتاری هایی در این عرصه می شوند.

 

امام جمعه همدان ابراز داشت: یک خبرنگار صادق همیشه با مشکلات همراه است چرا که خبرنگاری با همه شئون مردم و جامعه در ارتباط است و امری بسیار خطیر است.

 

وی در ادامه با اشاره حقوق های نجومی برخی در جامعه، گفت: این هنر رسانه و خبرنگار است که با ایجاد موج رسانه ای توانست طبل رسوایی رهزنان بیت المال را به صدا در آورد و اگر خبرنگاران نبودند این رویه ادامه داشت.

 

آیت الله طه محمدی خاطر نشان کرد: خبرنگاران و رسانه ها باید به ارزش و جایگاه واقعی خود واقف باشند و باید نسبت به کاری که برای جامعه انجام می دهند عشق بورزند.

 

وی با اشاره به این نکته که باید انسان برای همه امور رضای الهی را در نظر بگیرد، اظهار داشت: اگر همه اعمال انسان رنگ و بوی خدایی بگیرد، دیگر انسان به هیچ انسانی نیازمند نیست.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: شغل خبرنگاری شغلی شریف، مقدس، ارزشمند و سرنوشت ساز است که باید برای آن در جامعه ارزش زیادی قائل بود.

 

وی در پایان گفت: خبر باید دقیق و در چارچوب تقوی باشد چرا که اگر خبرنگار در گزارش خود مرّ حرف را رعایت نکند مشکلات زیادی در جامعه به وجود می آورد./979/202/ب2

 

ارسال نظرات