۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۴۱۳۴۵
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

همگرایی و تقویت وحدت اساس کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: رویکرد و اساس فعالیت این نهاد تقویت وحدت، افزایش همگرایی و ارتقای همدلی بین مردم و مسؤولان در استان است.
حجت الاسلام سالاری- دیدار با امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد که به مناسبت فرارسیدن دوازدهم مرداد، سالروز تأسیس این نهاد برگزار شد، با گرامیداشت این مناسبت، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تمام این سال‌ها تلاش کرده تا فعالیت‌های خود را بر اساس قانون و به دور از هرگونه تنش و حاشیه انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه در استان نیز اساس و رویکرد این نهاد تقویت وحدت، افزایش همگرایی و ارتقای همدلی بین مردم و مسؤولان بوده است، اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی تلاش کرده تا همواره با همفکری و توافق اعضای شورا، برنامه‌ها و مناسبت‌های انقلابی و ملی را به صورت مناسب و پرشور برگزار کند.

 

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: در این راستا سعی می‌شود در تمامی مراسم و مناسبت‌ها از شخصیت‌هایی به‌ عنوان سخنران اصلی و محوری استفاده شود که خدشه‌ای به وحدت، یکپارچگی و همدلی مردم و مسؤولان وارد نشود.

 

وی افزود: یکی از پشتوانه‌های ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی حضور پرشور و دلگرم‌کننده مردم مؤمن استان در مراسم و مناسبت‌ها است که این حضور آگاهانه همواره خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بوده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این شورا در سال گذشته، از برگزاری بیش از هزار و 900 مراسم با حضور افزون بر یک‌ میلیون نفر در طول سال در استان خبر داد.

 

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه پارسال درمجموع هزار و 932 مراسم در قالب 16 مناسبت رسمی در استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مدت به‌ منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم و مناسبت‌های مختلف، 127 جلسه ستادی در شهرستان بجنورد و 36 جلسه داخلی هم در شورای هماهنگی استان خراسان شمالی برپا شد.

 

به گفته وی همچنین در این راستا دو هزار و 400 مترمربع بنر از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و 14 هزار مترمربع بنر هم توسط سایر دستگاه‌های استان برای برگزاری این مراسم‌ها طراحی، چاپ و نصب شد.

 

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: طراحی و چاپ 139 هزار و 600 پوستر، تراکت و پرچم، ارسال 68 هزار و 880 پیامک ویژه برگزاری مراسم‌ها و پخش 13 هزار و 573 دقیقه برنامه از مراسم‌های ملی و انقلابی از سوی سازمان صداوسیما بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد در مدت مزبور محسوب می‌شوند.

 

گفتنی است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف سیاست‌گذاری، مدیریت، هماهنگی و برگزاری مراسم‌های ملی و انقلابی در دوازدهم مردادماه سال 1359 با موافقت و نظر امام خمینی (ره)، تأسیس شد./9314/202/ب2

ارسال نظرات