۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۴۱۵۳۹
فعال سیاسی بحرین:

اراده ملت بحرین بالاتر از قدرت آل خلیفه است

فعال سیاسی بحرینی با اشاره به شکست رژیم آل خلیفه در برابر ملت بحرین علی رغم استفاده از همه امکانات گفت: اراده ملت بحرین بالاتر از قدرت آل خلیفه است.
تجمع علمای بحرین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دکتر راشد الراشد، فعال سیاسی بحرینی، در برنامه «مع المقاومه» که از شبکه جهانی الاهواز پخش شد، با اشاره به شکنجه‌­ها و بی عدالتی­های آشکار و سرکوبی­های صورت گرفته علیه ملت بحرین خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه صرف نظر از کشتارها و بازداشت­ها امروزه به یک حکومت پلیسی تبدیل شده است و شهید الحایکی از جمله افرادی است که در زندان­های این رژیم و در زیر شکنجه­ها جان خود را از دست داد.

 

این فعال سیاسی با بیان اتهام­های واهی و غیر واقعی به این شهید بزرگوار و عدم پذیرش آن­ها از سوی وی ابراز داشت: آل خلیفه  از همه خطوط و معاییر تجاوز کرده است و تابعیت اقشار مختلف را سلب و زنان، کودکان و علما را بازداشت می­‌کند و در حقیقت ملت بحرین امروزه با مصیبتی دردناک در همه جنبه­‌ها زندگی می­‌کند.

 

دکتر الراشد با اشاره به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و بازداشت مخالفان و معترضان به این اقدام از سوی رژیم آل خلیفه اظهار داشت: این رژیم، رییس شورای علمای بحرین را به دلیل درخواست برای جلوگیری از هدف قرار دادن شیعیان، جلوگیری از نقض حقوق­ها و جلوگیری از انجام جنایت­ علیه مردم بحرین بازداشت کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان ناامیدی رژیم آل خلیفه و بازداشت­های تکراری که علما و بزرگان، زنان و کودکان زیر ده سال را فراگرفته است، ابراز کرد: در زندان­های آل خلیفه بیش از 255 کودک در جریان تظاهرات و اعتصاب­ها که برخی از آن­ زیر ده سال سن دارند، بازداشت شدند.

 

این فعال سیاسی با اشاره به اعتصاب مردمی و حضور روزافزون مردم در منزل آیت الله قاسم گفت: این حضور نشان دهنده اتحاد مردم با آیت الله قاسم و نیز مخالفت با اقدمات آل خلیفه و فقدان مشروعیت این رژیم و بالاتر بودن اراده مردمی بر آن است.

 

دکتر الراشد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رژیم آل خلیفه علی رغم استفاده از همه امکانات علیه ملت بحرین شکست خورد، خاطرنشان کرد: تقدیم بیش از 300 شهید، بازداشت بیش از 5هزار نفر و نیز بازداشت فعالان حقوقی، مردم را از تظاهرات منع نکرد و حضور ده­ها هزار نفر در اعتصاب­ها و تظاهرات بزرگترین شکست برای آل خلیفه­ای است که در این راستا از نیروهای سپر جزیره، کمک آمریکا و بریتانیا و کارشناسان آن­ها بهره برد.

 

وی در پایان به حضور پرشور مردم در منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم علی رغم تهدیدهای رژیم آل خلیفه ابراز داشت: هر قدر ظلم و جنایت­های آل خلیفه بیشتر شود، اصرار مردم در تحقق خواسته های خود و عدم بازگشت به عقب بیشتر خواهد شد./9456/203/ب3

ارسال نظرات