۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۴۴۱۵۸۷
امام جمعه بندرامام:

مقابله با مقاومت هدف آل سعود از برقراری رابطه با صهیونیست­ها است

امام جمعه بندرامام گفت: هدف عربستان سعودی از برقراری روابط علنی با صهیونیست­ها حفظ قدرت و تداوم سلطنت خود و رویارویی با مقاومت به مرکزیت جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام خمینی(ره)

حجت الاسلام محمدتابش، امام جمعه بندرامام، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به علنی شدن روابط عربستان سعودی با رژیم اشغالگر قدس، گفت: هیچ شکی در اینکه عربستان سعودی مجری سیاست­های آمریکا در منطقه است، وجود ندارد و با توجه به میدان­داری برای آمریکا اکنون به ضعف اقتصادی و سیاست داخلی و منطقه­ ای مبتلا شده است.

 

امام جمعه بندرامام با بیان شکست نهایی تروریست­ها در عراق و سوریه و احساس خطر رژیم غاصب صهیونیستی از این شکست تصریح کرد: متأسفانه به دلیل نگاه غلط عربستان سعودی در شناختن رژیم صهیونیستی به عنوان ابرقدرت و نیز موظف بودن به برقراری ارتباط ناگسستنی با این رژیم از سوی آمریکا، اهداف متعددی در علنی کردن این روابط وجود دارد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام ابراز داشت: از جمله اهداف علنی ساختن این روابط به گمان مسؤولان عربستانی نجات خود و تحکم بر شرایط منطقه به ویژه ایستادگی در برابر محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی است که تحقق این موارد را در وابستگی بیشتر به رژیم اشغالگر قدس می پندارند.

 

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) با بیان ضعف و ناتوانی عربستان سعودی در برابر جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آل سعود به پندار خود اتحاد و انسجام اعراب برای رویارویی با نظام اسلامی، حفظ قدرت و تداوم سلطنت در داخل با توجه به سیاست مفتضحانه خارجی منوط به برقراری ارتباط رژیم صهیونیستی است.

 

حجت الاسلام تابش به سیاست مفتضحانه عربستان سعودی در حمایت از تروریسم اشاره و ابراز داشت: آمریکایی­ها در دو مورد به حمایت آل سعود از تروریسم اشاره کرده­ اند که یکی از آن­ها حادثه 11 سپتامبر است که بسیاری از عاملان این جنایت تابعیت عربستانی داشتند و مورد دیگر در جبهه النصره در فهرست گروه­ های تروریستی است که در این باره اعتراض آل سعود را شاهد بودیم.

 

وی در ادامه سخنان خود اذعان کرد: موضع گیری جدید سازمان ملل درباره کافی نبودن ادله عربستان سعودی برای تبری آن­ها از کودک کشی در یمن نشان دهنده آن است که این کشور موقعیت خود را در نزد آمریکا از دست می دهد و آل سعود با ترس از اقدام آمریکا در تغییر ساختار حکومتی، بهترین کار را در نزدیکی به رژیم صهیونیستی دید.

 

امام جمعه بندرامام در بخش دیگری از سخنان به مقابله جدی آل سعود با اسلام انقلابی اشاره و اذعان کرد: در این باره کارهای ایذائی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی به عنوان مرکز اسلام انقلابی به راه می اندازند و آل سعود با توجه به تروریستی بودن منافقین از جنبه تروریستی  نیازمند آن­ها است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام در پایان اذعان کرد: دیدار محمود عباس با سرکرده گروهک منافقین ریشه در وابستگی این شخص به جبهه مرتجع عرب با محوریت عربستان سعودی دارد و این اقدام وی را بدنام­تر خواهد ساخت./302/9456/ب1

ارسال نظرات