۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۴۱۶۷۸

نگاهی به برنامه‌های رادیو معارف در دهه کرامت

تبيين تاريخ زندگاني حضرت معصومه(س) در ويژه برنامه «شميم كوثر»، پخش ویژه برنامه «سلام» در دهه کرامت، بررسی جلوه‌هاي الگويي حضرت معصومه(س) در برنامه «بانوي كرامت»، از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.
برنامه «سلام»

به گزارش خبرگزاری رسا، تبيين تاريخ زندگاني حضرت معصومه(س) در ويژه برنامه «شميم كوثر»، پخش ویژه برنامه «سلام» در دهه کرامت، بررسی جلوه‌هاي الگويي حضرت معصومه(س) در برنامه «بانوي كرامت»، از جمله برنامه‌های  رادیو معارف است.

 

شميم كوثر در راديو معارف

ويژه برنامه«شميم كوثر» در شب ميلاد حضرت معصومه(س) به  تبيين تاريخ زندگاني آن حضرت مي‌پردازد.

 

همزمان با  شب ميلاد حضرت معصومه(س) برنامه  شميم كوثر به تبيين تاريخ زندگاني حضرت معصومه(س) مي پردازد.

 

شرح ماجراي هجرت و اقامت در قم و نقش حضور حضرت معصومه(س) در رونق فرهنگي و علمي قم و ايران  با كارشناسي سركار خانم ظهيري از جمله مباحث اين برنامه است.

 

همچنين شرايط رسيدن به شفاعت اهل بيت(ع) به ويژه شفاعت حضرت فاطمه معصومه(س) با تأكيد بر عبارت «يا فاطمه اشفعي لي في الجنه»  از جمله محورهايي است كه در اين برنامه به آن پرداخته مي شود.

 

شميم كوثر كاري از گروه قرآن و اهل بيت(ع) به تهيه كنندگي حميد عليخاني و اجراي محبوبه شيرعلي چهارشنبه 13 مرداد ساعت 21:15 تقديم معارف جويان عزيز مي شود.

 

عطر ميلاد بانوي كرامت در راديو معارف

همزمان با سالروز ميلاد حضرت معصومه (س) ويژه برنامه بانوي كرامت به روي آنتن مي رود

جلوه‌هاي الگويي حضرت معصومه(س) براي دختران امروزي و نحوه ارتباطات فردي، اجتماعي و خانوادگي از جمله محورهايي است كه در اين برنامه به آن پرداخته مي شود.

 

گزارش توليدي از استقبال كاروان زير سايه خورشيد، همايش دختران در پناه بانو و حرم‌شناسي از برنامه‌هاي ديگر ويژه ولادت حضرت معصومه(س) است

 

"بانوي كرامت" كاري از گروه قرآن و اهل بيت (ع) به تهيه كنندگي  اعظم ايراني و اجراي  نرجس فروغي پنجشنبه 14 مرداد ساعت  8:40 از راديو معارف پخش مي‌شود.

 

سلام از جوار حرم مطهر بانوي كرامت تا بارگاه مطهر رضوي

همزمان با دهه كرامت  راديو معارف در برنامه سلام به تبيين چرايي فضيلت زيارت معصومين (ع) مي پردازد.

 

همزمان با آغاز دهه كرامت ويژه برنامه« سلام» به مدت ده روز به روي آنتن مي رود.

 

«سلام» ويژه برنامه‌اي ست كه در آن به بررسي تاريخ زندگي حضرت معصومه«سلام الله عليها» از تولد تا وفات، فضيلت زيارت آن بزرگوار، شرح برخي از مفاهيم زيارت‌نامه حضرت معصومه«س» مي پردازد.

 

همچنين شرايط رسيدن به شفاعت اهل بيت عليهم السلام به ويژه شفاعت حضرت فاطمه معصومه «س» و  نقش و نشانه هاي زيارت با معرفت در رفتاري معنوي و عبادي زائر از جمله موضوعاتي است كه در اين برنامه به آن پرداخته مي شود.

 

اين ويژه برنامه با كارشناسي حجج اسلام اباذري  و مؤمني به مدت 10 روز از حرم مطهر كريمه اهل بيت و حرم مطهر رضوي به طور زنده و مستقيم تقديم شنوندگان مي شود.

 

«سلام» كاري از گروه قرآن و اهل بيت (ع)  به تهيه كنندگي روح الله شجاعي و اجراي حميد سوري  ازجمعه   15 مرداد ساعت 21:30 ميهمان معارف جويان عزيز مي شود./998/ن604/ی

ارسال نظرات