۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۴۱۷۰۲
در آستانه دهه کرامت صورت گرفت؛

دیدار مدیرعامل و اعضای خبرگزاری رسا با آیت الله سعیدی

مدیرعامل، معاونان، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری رسا در ‌آستانه فرا رسیدن دهه کرامت با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) دیدار و گفت وگو کردند.
آیت الله سید محمد سعیدی دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه شماری از معاونان، دبیران و مسؤولان بخش های مختلف این رسانه حوزوی با آیت الله سعیدی دیدار و گفت وگو کردند.

 

در ابتدای این دیدار که در دفتر آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا ضمن تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد علی بن موسی الرضا(ع) گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این خبرگزاری ارائه کرد.

 

در ادامه معاونان، مسؤولان و دبیران بخش های مختلف خبرگزاری رسا گزارش های مربوطه را خدمت آیت الله سعیدی ارائه کردند که با استقبال وی همراه شد.

 

آیت الله سعیدی پس از استماع گزارش بخش های مختلف خبرگزاری رسا، از این رسانه حوزوی به عنوان رسانه ای مبارک یاد کرد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک این روز به اصحاب رسانه، توصیه هایی به خبرنگاران ارائه کرد.

 

امام جمعه قم خواستار تهیه و تدوین فقه خبر و خبرگزاری شد و این مساله را مبتنی بر آیات قرآن و روایات دانست و گفت: خط خبرنگاری در آیات قرآن و معارف دینی به وضوح دیده می شود و باید این مبانی استخراج و در اختیار اصحاب رسانه قرار گیرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات