۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۴۴۱۷۴۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

حجاب آرامش روحی و روانی را برای دختران جامعه اسلامی به ارمغان می آورد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: حفظ آرامش روحی و روانی بالاترین امنیت برای دختران جامعه اسلامی است و این امینت با حفظ حجاب و رعایت پوشش اسلامی تأمین می شود.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، بیان داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) الگویی کامل و ماندگار برای همه انسان ها به ویژه دختران است.

 

وی ابراز داشت: دختران جامعه اسلامی با بررسی ابعاد گوناگون زندگی این بانوی بزرگ اسلام شایسته است در زندگی خویش از حضرت معصومه(س) درس بگیرند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت آشناسازی دختران با سیره و منش حضرت فاطمه معصومه(س)، بیان داشت: در قالب برنامه های فرهنگی گوناگون و از سوی خانواده می توان دختران را با سیره و سنت زندگی این بانوی بزرگ اسلام آشنا ساخت.

 

رعایت حجاب تأمین کننده آرامش روحی دختران و تأمین کننده امنیت روانی جامعه است  

وی در ادامه رعایت حجاب را از ویژگی های مورد توجه دختران جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: رعایت حجاب افزون بر این که فریضه ای واجب است، آرامش روحی دختران را تأمین می کند.

 

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: رعایت و حفظ حجاب افزون بر حفظ آرامش روحی دختران امنیت روانی جامعه را نیز در پی دارد و موجب رضایت خدا و خانواده می شود.

 

وی تصریح کرد: حفظ آرامش روحی و روانی بالاترین امنیت برای دختران جامعه اسلامی است و این امینت با حفظ حجاب و رعایت پوشش اسلامی تأمین می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که در مبانی دینی هیچ گونه محدودیتی برای اشتغال بانوان وجود ندارد، اظهار داشت: در جامعه اسلامی با حفظ شأن، منزلت و جایگاه مادران هیچ گونه محدودیتی برای اشتغال بانوان عنوان نشده است.

 

وی تصریح کرد: اشتغال بانوان باید به گونه ای باشد که با انجام فعالیت های اجتماعی به شخصیت حقوقی و حقیقی بانوان ضربه ای وارد نشود و حق الناس شهروندی رعایت شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات