۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۴۱۸۴۵

استان فارس میزبان پیکر ۲ شهید والامقام

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر ۲ تن از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در روز پنج‌شنبه، ۱۴ مردادماه در شهرهای شیراز و خشت کازرون برگزار می‌شود.
تشییع شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا از شیراز، سرهنگ شهباز شعبانی، مسئول مدیریت ایثارگران سپاه فجر فارس از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر ۲ شهید در این استان خبر داد و گفت: این مراسم صبح پنجشنبه، 14 مردادماه در ۲ نقطه خشت کازرون و شهر شیراز برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: پیکر مطهر شهید کرامت‌الله افسرده، از شهدای ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس همراه با کاروان 13 نفری شهدا در هفته گذشته وارد شیراز شد که مراسم تشییع این شهید بزرگوار در روز پنج‌شنبه در زادگاهش شهر خشت کازرون برگزار خواهد شد.

 

شعبانی با یادآوری اینکه شهید افسرده در سال 1362 و در منطقه عملیاتی حاج عمران به فوز عظیم شهادت نائل شده است، گفت: شهید کرامت‌الله افسرده متولد 5 اردیبهشت‌ماه 1340 است که پیکر مطهرش بعد از گذشت 33 سال تفحص و شناسایی شد.

 

مسئول مدیریت ایثارگران سپاه فجر فارس ادامه داد: همچنین در روز پنج‌شنبه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع حرم صادق‌ محمدزاده، از شهدای لشکر فاطمیون از ساعت 8:30 صبح از حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز آغاز و به طرف گلزار شهدای این شهر ادامه خواهد داشت.

 

وی اظهار کرد: مراسم تکریم و بزرگداشت این شهید مدافع حرم عصر همان روز از ساعت 16 تا 18:30 در مسجد صاحب‌الزمان (عج) ده پیاله واقع در بلوار ابوذر غفاری برگزار می‌شود./۹۱۹/102/ب2

ارسال نظرات