۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۴۴۱۹۸۶
امام جمعه بروجرد:

خبرنگاران رسالت سنگینی در انعکاس واقعیت های جامعه بر دوش دارند

امام جمعه بروجرد با اشاره به رسالت خبرنگار در عرصه اطلاع رسانی و بیان واقعیت های جامعه، گفت: رسالت خبرنگاران رسالت رزمندگان است.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و تسلیت سالروز شهادت شهید صارمی، گفت: مراسم گرامیداشت روز خبرنگار باید در سطح ملی برگزار شود.

 

وی با بیان این که خبرنگاران رسالت سنگینی در زمینه اطلاع رسانی جامعه بر دوش دارند، گفت: انجام وظایف خبرنگاران با وجود مشکلات پیش روی این قشر ستودنی است.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر این که خبرنگاران باید واقعیت های جامعه را بیان کنند، افزود: بیان واقعیت ها گرچه خوشایند برخی مدیران و مسؤولان نیست ولی رسالت و وظیفه اصلی یک خبرنگار است.

 

وی با اشاره به ورود خبرنگاران در بحث فیش های حقوقی، خاطرنشان کرد: خبرنگاران در انتشار فیش های حقوقی نامتعارف به خوبی ایفای نقش کردند.

 

حجت الاسلام ترابی در ادامه اظهار داشت: قشر خبرنگار با اطلاع رسانی دقیق و درست نقش مهمی در تضمین سلامت مدیران دارند.

 

وی انتشار گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی را از دیگر وظایف خبرنگاران عنوان کرد و گفت: این عمل اقدامی مؤثر برای هوشیاری مدیران در انجام وظایف است.

 

امام جمعه بروجرد با قدردانی از زحمات خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی، تصریح کرد: مسؤولان نیز در این زمینه باید با خبرنگاران همکاری لازم را داشته باشند.

 

شایان ذکر است، با شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در روز 17 مردادماه این روز به نام روز خبرنگار در تقویم کشور ثبت شده است./9459/203/ب2

ارسال نظرات