۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۴۱۹۹۶
امام جمعه بروجرد:

ترویج و تبیین معارف اهل بیت خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان است

امام جمعه بروجرد اهل بیت(ع) را سرمایه زندگی شیعیان عنوان کرد و گفت: ترویج و تبیین معارف و پیروی از سبک زندگی اهل بیت(ع) خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در دیدار با خادمان حرم حضرت معصومه(س) که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در این ایام، گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای ترویج و تبیین سبک زندگی رضوی و اسلامی است.

 

وی اهل بیت(ع) را تمام سرمایه شیعیان خواند و افزود: پیروی از سیره علمی و عملی اهل بیت(ع) ترویج کننده سبک زندگی اسلامی است.

 

امام جمعه بروجرد در ادامه تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمن در عرصه جنگ نرم و راه تقویت پایه های دینی در جامعه است.

 

حجت الاسلام ترابی حضور خادمان اهل بیت(ع) در هر شهرستان را موجب برکت دانست و گفت: این حضور تأثیر فرهنگی فراوانی بر روحیه مردم به جای می گذارد.

 

وی ابراز داشت: خادمان حرم حضرت معصومه(س) در شهرستان بروجرد عطر فاطمی و معصومی را پراکنده است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که شهرستان بروجرد سال گذشته میزبان خادمان حرم امام رضا(ع) بوده است، افزود: میزبانی از خادمان حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) افتخاری بزرگ برای مردم این شهرستان است.

 

وی حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) را سفری معنوی خواند و ابراز کرد: امیدواریم که مردم از این سفر معنوی بهره مند شوند.

 

گفتنی است، از سوی خادمان حرم حضرت معصومه(س) بسته های تبرکی و کتاب های دینی به دفتر امام جمعه بروجرد تقدیم شد.

 

شایان ذکر است، دیدار با بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) و چمران بروجرد و اهدای بسته های تبرکی به بیماران، دیدار با زندانیان، خانواده شهدا و جانبازان و سالمندان خانه سالمندان برکتی بروجرد و حضور در گلزار شهدای بروجرد و حضور در جشن در سایه سار کریمه اهل بیت(ع) از برنامه های خادمان حرم حضرت معصومه(س) است./9451/203/ب2

ارسال نظرات