۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۴۲۱۶۳
از سوی امام جمعه و در جمع نمازگران صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل

طی مراسمی در نماز جمعه این هفته بابل از خبرنگار خبرگزاری رسا در این شهرستان به عنوان خبرنگار برتر در حوزه امور دینی تجلیل شد.
تجلیل از خبرنگار رسا در بابل تجلیل از خبرنگار رسا در بابل تجلیل از خبرنگار رسا در بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، در مراسم نمازجمعه این هفته شهرستان بابل از سوی حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه شهرستان بابل و با حضور مسؤولان و نمازگزاران جمعه از مهدی صفرزاده خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل به عنوان خبرنگار نمونه و فعال در حوزه امور دینی تجلیل شد.

 

حجت الاسلام روحانی در این مراسم ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از تلاشهای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه های گروهی، گفت: خبرنگاران در عرصه اتصال بین مردم و مسؤولان خدمت و با مخاطرات و مشکلات فراوان دست و پنجه نرم می کنند.

 

وی افزود: امروز نیازمند اطلاع رسانی صحیح و منصفانه در عرصه خبر هستیم و خبرنگاران متعهد نقشی بسزا در این عرصه ایفا می کنند.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، خاطرنشان کرد: شهدای خبرنگار فداکاران عرصه اطلاع رسانی هستند تا با آگاهی بخشی اثرگذار عرصه فرهنگ در جامعه باشند.

 

وی اخلاق رسانه ای را مهم دانست و تاکید کرد: اصول حرفه ای خبرنگاری پایبندی به اخلاق رسانه ای است و نباید قلم خبرنگاران در اختیار صاحبان قدرت و افراد با نفوذ قرار گیرد.

 

حجت الاسلام روحانی خبر را امانتی مهم دانست و تاکید کرد: خبرنگاران نباید به چاق و لاغر کردن خبر بپردازند و بزرگنمایی در خبر، به دور از دیدگاه امانت دیدن خبر است.

 

وی افزود: حب و بغض نباید در نحوه انعکاس خبر دخالت داشته باشد که در این صورت این کار خیانت در عرصه اطلاع رسانی محسوب می شود./201/1313/ب1

 

ارسال نظرات