۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۴۲۱۶۶
امام جمعه موقت سمنان:

برجام تا امروز جز خسارت و بدبینی بیشتر به آمریکا نتیجه‌ای برای مردم ما نداشته است

امام جمعه موقت سمنان گفت: همان‌گونه که رهبر انقلاب بارها درباره بدعهدی آمریکاییها و بی‌نتیجه بودن مذاکره با آنها هشدار داده بودند، برجام تا امروز جز خسارت و بدبینی بیشتر به آمریکا نتیجه‌ای برای مردم ما نداشته است.
امام جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارکه کرامت، به سخنان اخیر رهبر انقلاب در باب نتایج برجام و بدعهدی سابقه‌دارآمریکایی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: ماه‌ها از امضا و سپس اجرایی شدن برجام می گذرد اما تاکنون هیچ تأثیری در بهبود معیشت مردم کشورمان نداشته است.

 

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه ملت ما هیچ‌گاه به آمریکایی‌ها و متحدان خونریز آنها اعتماد نداشته‌اند و بارها دشمنی و عهد شکنی آنان به ملت بزرگ ایران ثابت شده بود، افزود: مسئله مهم برجام همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب در گذشته فرموده‌بودند تنها سبب شد باردیگر بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها برای مردم و جوانان ما روشن شود.

 

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: رسانه‌ها و دولتمردان غربی و آمریکایی طوری وانمود می‌کنند که برجام وضعیت مردم ایران راه به کلی بهبود بخشیده و ایران را از کشوری منزوی با مشکلات اقتصادی فراوان به بهشت تبدیل کرده حال آنکه آمریکا و غربی‌ها 12 سال در پناه مذاکرات به دنبال رسیدن به اهداف امروزشان بودند.

 

تأکید برضرورت مبارزه با فساد و اشرافی‌گری و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام عبدوس تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پیاده کردن شعار اقدام و عمل را تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی کنونی عنوان و تصریح کرد: امروز نیازمند درهم آمیختن روحیه انقلابی و جهادی ملت در دهه 60 و علم و فناوری پیشرفته کشور در دهه 90 هستیم تا بتوانیم با تکیه بر توان داخلی از این گذرگاه مهم اقتصادی و تاریخی عبور کنیم.

 

خطیب نماز جمعه سمنان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز انقلاب اسلامی ملت غیور ایران را سرآغاز اتصال به قیام و حکومت مهدوی قائم آل محمد(عج) دانست و گفت: مبارزه با فساد و اشرافی‌گری از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی ما و لازمه‌های تحقق این پیوند معنوی است که باید با حاکم کردن روحیه انقلابی در جامعه بدین مهم دست یابیم.

 

امام جمعه موقت سمنان بد حجابی و بی‌حجابی را گذرگاه مستولی شدن فرهنگ مبتذل و بی‌ریشه غربی بر فضای جامعه عنوان و با انتقاد از کم توجهی به شیوع روز افزون این معضل فرهنگی گفت: مسؤولان امر به‌ویژه مسؤولان دستگاه قضا باید بیش از پیش با تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشاک نامناسب وارداتی و داخلی که مروج فرهنگ ابتذال است مجدانه برخورد کنند./201/977/ب1

ارسال نظرات