۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۴۴۲۱۷۱
با اقامه نماز از سوی آیت‌الله علم الهدی؛

پیکر شهید محمدزاده در حرم رضوی آرام گرفت

پیکر جانباز شهید رجب محمدزاده، پس از اقامه نماز از سوی آیت‌الله علم‌الهدی در بارگاه منور رضوی تشییع و در صحن جمهوری به خاک سپرده شد.
شهید محمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیکر جانباز شهید رجب محمدزاده که روز گذشته در اثر ایست قلبی در بیمارستان رضوی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، ظهر امروز پس از اقامه نماز از سوی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بر پیکر وی، در بارگاه منور رضوی تشییع و در صحن جمهوری بهشت ثامن الائمه به خاک سپرده شد.

 

در مراسم تشییع پیکر این جانباز دوران دفاع مقدس، که در محل رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، مردم شهید‌ پرور و انقلابی مشهد مقدس با شعارهایی مانند «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» به وداع با این یادگار دفاع مقدس پرداختند و حاج احمد واعظی نیز در این مراسم به مداحی پرداخت.

 

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد مقدس نیز پس از اقامه نماز جمعه بر پیکر این شهید سرافراز نماز اقامه کرد و با قرائت فاتحه، علو درجات وی را از خداوند خواستار شد.

 

گفتنی است، شهید رجب محمدزاده که همواره از آرزوی خود برای دیدار با رهبر معظم انقلاب سخن می‌گفت، در جریان سفر نوروزی معظم‌له در ابتدای سال 1394، مورد تفقد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفته بود./202/820/ب1

ارسال نظرات