۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۴۲۲۵۸
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان مطرح کرد؛

توجه به اقشار روستایی و عشایری لازمه تقویت تولید ملی

امام جمعه همدان با بیان این که تقویت تولید ملی نیازمند توجه به اقشار روستایی و عشایری است، گفت: ایجاد فرهنگ استفاده از بیمه روستایی برای مردم روستایی نیاز به تلاش و پیگیری دارد و باید این امور با روشنگری در جامعه نهادینه شود.
امام جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با صندوق توسعه کشاورزی، روستایی و عشایری استان همدان با اشاره به اهمیت توجه به تولید داخلی، اظهار داشت: من معتقدم این صندوق از بهزیستی و کمیته امداد خدمات مفیدتری به مردم ارائه کرده است.

 

آیت الله طه محمدی با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، گفت: همه افراد مسؤول باید در انجام اموری که آرامش مردم را تضمین می کند اهتمام داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود: ذات مردم در مطالبه گری است و باید ضرورت بیمه برای مردم تبیین شود یکی از اهرم های تبلیغی، استفاده از روحانیت است و باید به آن توجه شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به این که روحانیان مبلغ در شهرها و روستاها بهترین وسیله برای تبیین و تشریح این امور هستند، گفت: یکی از وظایف روحانیان که می توانند در این زمینه کمک شایانی کنند تبیین و تشریح فوائد بیمه کشاورزی و روستایی است.

 

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگ استفاده از بیمه روستایی برای مردم روستایی نیازمند تلاش و پیگیری است و باید به آن توجه شود و باید با خوشرویی و مردمداری مردم را نسبت به اهمیت بیمه روستایی و کشاورزی آگاه کنیم.

 

وی با بیان این که بیمه در آینده زندگی افراد تعیین کننده است، تصریح کرد: بسیاری از مردم نسبت به عقبه امور خدماتی مانند بیمه کشاورزی بی اطلاع هستند و باید این امور با روشنگری در جامعه نهادینه شود.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: متأسفانه برخی نهادهای خیریه در کشور به تکدی پروری اشتغال دارند و در عمل فعالیت مطلوبی برای جامعه ندارند.

 

وی در پایان با تشکر از زحمات این مرکز برای تعالی روحیه تولید و داشتن رفاه در اقشار ضعیف جامعه، افزود: این امر از اموری است که بنده نسبت به آن علاقه مند شده ام و علاقه مند هستم که به صورت افتخاری در این صندوق حضور داشته باشم./979/202/ب2

ارسال نظرات