۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۴۲۲۹۵
همزمان با دهه کرامت صورت می‌گیرد؛

اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله نوری همدانی در حرم رضوی

همزمان با ایام دهه کرامت نماز جماعت مغرب و عشاء حرم رضوی به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی اقامه می‌شود.
آیت الله نوری همدانی

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم رضوی به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی خبر داد.

 

وی تصریح کرد: در طول دهه کرامت یعنی از شنبه 16 تا 21 مردادماه نماز جماعت مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع اقامه می شود.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: از برنامه های مهم شب میلاد امام رضا(ع) اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء امامت حضرت آیت الله نوری همدانی و سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی در صحن جامع است.

 

وی افزود: همزمان با شب ولادت حضرت معصومه(س) نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی به امامت حضرت آیت الله مکارم شیرازی اقامه شد.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: اقامه نماز جماعت به امامت مراجع تقلید حضرات آیات شاهرودی، سبحانی، مکارم شیرازی و نوری همدانی از تیرماه در حرم مطهر رضوی آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اتمام اقامه نماز از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی، تصریح کرد: اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله سبحانی در رواق امام خمینی(ره) از نهم مردادماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: اقامه نماز جماعت به امامت مراجع تقلید از برنامه های ایام تابستان است که امسال برای هشتمین سال متوالی با هماهنگی اداره تبلیغات و مناسبتهای ویژه آستان قدس رضوی اجرا شد./302/1308/ب1

ارسال نظرات