۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۴۴۲۴۱۱

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار به همت انجمن صنفی رزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار شد.
سعید شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سعید شبستری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی شب گذشته در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در تالار هتل کایا لاله پارک تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و خبرنگاران فقید استان، اظهار داشت: مدیریت ارشد استان خود را در کنار خبرنگاران می داند.


وی ادامه داد: امروز فرصتی برای خدمتگزاری بیشتر فراهم شده است، چه خوب است همگی فارع از سلایق سیاسی دست به دست هم بدهیم و برای ارتقای جایگاه استان کمک کنیم، اعتقاد داریم اصحاب رسانه می توانند در اعتلای جایگاه استان کمک شایان توجهی داشته باشد.


شبستری با تأکید بر این‌که مسؤولیت در نظام اسلامی امانتی برای خدمتگزاری به مردم است، گفت: پست و مقامات دولتی زودگذر است، اما خدمت به مردم ماندگار خواهد بود، امروز بیش از هر زمان دیگری  نیازمند کمک رسانه ها در اعتلای سطح معیشتی و اقتصادی مردم هستیم.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که تبریز باید در شأن و جایگاه خود برای اعتلای نظام اسلامی ایران نقش‌آفرینی کند، افزود: برای تحقق این جمله رهبری که فرمودند «آذربایجان سر ایران است» باید غیرتمندانه در صحنه حاضر شویم و آذربایجان را آنگونه که شایسته است برای ایران و جهان معرفی کنیم.


وحید زینالی، رییس هیأت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: خانه حریری با عنوان موزه مطبوعات تبریز تا دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

 

وی همچنین خواستار ساماندهی وضعیت خبرنگاران استان شد.


گفتنی است، در این مراسم که به صورت متفاوت از سال‌های گذشته و با حضور مدیران و مسؤولان لشکری و کشوری همراه بود، یاد و خاطره مرحوم مرتضی اعلمی، خبرنگار و سرپرست روزنانه جمهوری اسلامی در آذربایجان شرقی گرامی داشته شد./935/202/ب2

ارسال نظرات