۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۴۴۲۴۵۹
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

هدایت مهم‌ترین پیام دهه کرامت است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان پیامهای دهه کرامت گفت: بزرگترین پیامی که در دهه کرامت از ائمه اطهار (ع) می‌گیریم هدایت، تصفیه اخلاق، تزکیه نفس، ترک رذائل و اخلاق خبیث است که سبب فاصله گرفتن مردم از ضلالت، گمراهیها وانحرافات می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‎‌وگوبا خبرنگار  خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به جایگاه معصومین (ع) گفت: ‌‌هر کدام از چهارده معصوم  از پیغمبراکرم(ص) تا امام زمان (عج) ستارگان هدایت‌، مشعل پاکی‌ها و زیباییها هستند و بشریت از ناحیه خداوند متعال مأمور هستند از آنان پیروی کنند.

 

وی بیان کرد: در تاریخ و تقویم جمهوری اسلامی شروع  دهه کرامت روز یکم ذی القعده مصادف  با تولد حضرت معصومه (ع) و پایانش روز دهم ذی القعده  هم زمان با ولادت حضرت  رضا (ع)  است، این دو بزرگوار مانند اجداد خود پایه هدایت و فضیلت هستند و مردم را به سوی حق، هدایت و رهبری می‌کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه افزود: مهم ترین پیام دهه کرامت هدایت است که تنها از طریق ائمه اطهار(ع) به دست می ‌آید و مردم می توانند با متوسل شدن به این بزرگواران راه نجات را انتخاب ‌کنند، ما مردم نیز موظفیم از خاندان پیغمبر(ص) و ستارگان نبوت بیشترین بهره را ببریم تا لحظه‌ای بین خودمان و اهل بیت(ع) جدایی نباشد.

 

وی اظهار داشت: حضرت معصومه (س) فرزند امام هفتم (ع) محور هدایت و افاضه در قم است و سبب خوبی‌ها‌یی از جمله وجود حوزه علمیه قم شده است که پیشرفت معنوی و تعیین مسیر زندگی بسیاری از مردم را در پی داشته است.

 

این مسؤول ابراز داشت: هدف این است در این دهه مردم با پیروی از سیره و روش زندگی این دو بزرگوار مسیر رشد و تکامل  به سوی خدا را پیدا کرده و از فرهنگ اصیل اسلام و مکتب غنی اهل بیت (ع) بهره ببرند.

 

وی با بیان پیامهای دهه کرامت عنوان کرد: بزرگترین پیامی که در دهه کرامت از ائمه اطهار (ع) می‌گیریم هدایت، تصفیه اخلاق، تزکیه نفس، ترک رذائل و اخلاق خبیث است که سبب فاصله گرفتن مردم از ضلالت، گمراهیها وانحرافات می شود.

 

امام جمعه شهر تاکستان در پایان گفت: با توجه به حدیث ثقلین، راه هدایت و سعادت انسان‌ها تمسک به قرآن و عترت اهل بیت (ع) است که از یک‌دیگر جدا نشدنی هستند، لازم است در این دهه فرهنگ ولایت ،هدایت و کرامت خاندان پیامبراکرم(ص)  از سوی مبلغین ترویج وتبلیغ شود تا مردم بوسیله آن با مکتب اهل بیت (ع) بیشتر آشنا شوند./955/303/ب3

ارسال نظرات