۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۴۲۴۸۸
آیت الله علما:

اخبار صادقانه و بدون غرض می تواند پایه گذار برخی از تصمیم های کلان در نظام باشد

آیت الله علما در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: اخباری که صادقانه و بدون غرض باشد می تواند پایه گذار برخی از تصمیم های کلان در نظام باشد.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه، ابراز داشت: ثبت وقایع و اتفاقات در تاریخ مرهون زحمات و تلاش خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: هر آنچه که با خون شهید آمیخته شود مهم و با اعتیار می شود، از این رو سالروز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار ثبت شد تا هر ساله از مجاهدت این شهید و جامعه خبری تقدیر و قدردانی شود.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رسالت خبرنگاران، گفت: اگر خبرهایی که از سوی خبرنگاران به تمام جهان مخابره می شود صادقانه و بدون غرض باشد، قطعأ تأثیر شگرفی در جامعه ایجاد خواهد کرد.

 

آیت الله علما ادامه داد: خبرنگاران می توانند جامعه را به سمت و سویی صحیح هدایت کنند، چرا که براساس برخی از اخبار تصمیم های کلانی در جامعه اتخاذ می شود.

 

وی به وضعیت فرهنگی جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: خبرنگاران می توانند با نشر اخبار فرهنگی و تبیین سبک زندگی اسلامی، نقش عمیق و تأثیرگذاری بر اعتلای فرهنگ دینی جامعه داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: امروز بدخواهان نظام با استفاده از ابزار رسانه قلب جوانان ما را مورد اصابت هجمه های فرهنگی خود قرار داده اند، از این رو مسؤولیت اصحاب رسانه نسبت به مقابله با این ناتوی فرهنگی نیز خطیر است.

 

امام جمعه کرمانشاه در پایان مطرح کرد: تحقق هر امری نیازمند پیگیری و مداومت است، از این رو اصحاب رسانه برای اینکه نقش بسزایی در پیشرفت جامعه و نظام داشته باشند، نسبت به وظیفه و رسالت خود از هیچ کوششی دریغ نکنند./857/202/ب2

ارسال نظرات