۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۴۲۵۰۴
استاندار قم:

حال گیری سیاسی و مچ گیری زیبنده هیچ خبرنگاری نیست

استاندار قم با بیان این که سیاسی کاری، حال گیری سیاسی و مچ گیری زیبنده هیچ خبرنگاری نیست، گفت: البته این گونه افراد در میان خبرنگاران کم هستند و من ایمان دارم آن دسته ای هم که این موضوعات را دامن می زنند قصد و غرضی ندارند.
سید مهدی صادقی، استاندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی صادقی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در جامعه رسالت مهمی را بر دوش دارند و از طریق شما خبرنگاران است که مردم آگاه می شوند.

 

استاندار قم تصریح کرد: شما خبرنگاران هیچ گاه پیش داوری، پس داوری و قضاوت غلط نمی کنید و در واقع خدمت صادقانه ای به جامعه دارید و مسؤولان نیز باید با شما همکاری داشته باشند و از انتقاد های سازنده نیز ترس و ابایی نداشته باشند چرا که انتقاد سازنده از یک مدیر می تواند باعث رشد و تعالی او شود.

 

رضایت خدا و مردم باید رأس کار ما باشد

وی با بیان این که باید به گونه ای کار کنیم که رضایت خدا و مردم در آن باشد، ابراز داشت: هر کسی چند روزی یک مسؤولیتی دارد ولی مهم آن است که به دنبال کسب نام و شهرت و جایگاه نباشد و شما خبرنگاران که به عناون پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستید می توانید در اعتماد و علاقه مردم به نظام مؤثر عمل کنید.

 

صادقی اضافه کرد: سیاسی کاری، حال گیری سیاسی و مچ گیری زیبنده هیچ خبرنگاری نیست، البته این گونه افراد در میان خبرنگاران کم هستند و من ایمان دارم آن دسته ای هم که این موضوعات را دامن می زنند قصد و غرضی ندارند و از روی جهل و کم تجربگی و ناپختگی گاهی سخنان نامربوطی را در رسانه های خود مطرح می کنند.

 

خبرنگار نسبت به حرفی که می زند پاسخگو باشد

وی با تأکید بر این که هرکس در هر جایگاهی باید نسبت به کاری که انجام می دهد و حرفی که می زند پاسخگو باشد، عنوان کرد: اگر یک خبرنگار حرفی می زند باید در صحت آن اطمینان داشته باشد و اگر گاهی حرف و نوشته اشتباهی را منتشر کرد صادقانه به خطای خود اعتراف کند و در صدد اصلاح رفتارهای خود برآید.

 

صادقی با بیان این که روابط عمومی استانداری قم با تمام وجود در خدمت خبرنگاران است، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم رشد و تعالی در سایه آگاهی های اجتماعی شکل می گیرد و مسؤولان را برای خدمت رسانی بهتر یاری می دهد؛ ما این آمادگی را داریم تا ارتباط قوی تری با دوستان داشته باشیم و با همکاری شما زمینه را برای تعامل بهتر فراهم کنیم./1330/پ202/ج

ارسال نظرات