۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۴۲۵۲۹
امام جمعه موقت اهواز:

شفاف سازی رسالت خبرنگاران در جامعه است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بحث حقوقهای نامتعارف و نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران در این باره، گفت: شفاف سازی رسالت خبرنگاران در جامعه است.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز، در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه شهدای مسجد آیت الله جزایری خاطرنشان کرد: انعکاس اخبار صحیح و گزارش‌ واقعی و به دور از مبالغه و عدم مبالغه گری در حرفه خبرنگاری از جمله وظایف خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه گزارش‌ رسانه‌ها و خبرنگاران نباید از واقعیتها دور باشد، ابراز داشت: وظیفه مسؤولان در قبال خبرنگاران آن است که به آن­­ها فرصت انجام فعالیت­های حرفه خبرنگاری را بدهند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

 

وی بخش مهمی از شفاف سازی در جامعه را رسالت خبرنگاران برشمرد و تصریح کرد: در بحث حقوقهای نامتعارف این را دیدیم که اگر این مطلب رسانه ای نمی شد و خبرنگاران به وظیفه خود عمل نکرده و مطلب به اطلاع عموم نمی رسید، هیچ برخوردی با دریافت کنندگان حقوقهای نجومی انجام نمی‌شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده در پایان با اشاره به برخورد با صاحبان حقوق های نامتعارف و ایجاد فضای فرهنگی و عمومی در این باره اظهار داشت: اگر این مباحث رسانه ای نمی شد به هیچ وجه این برخوردها صورت نمی گرفت و امیدواریم که رسانه‌ها در این بحث­ها وارد تا در آینده این معضل پیش نیاید./203/9456/ب1

ارسال نظرات