۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۴۴۲۵۵۲
رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی:

رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین عامل وحدت و همدلی در کشور است

رییس‌ کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه رهبری مهم‌ترین عامل وحدت، یکپارچگی و همدلی در سطح کشور است، گفت: از نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها نیز انتظار می‌رود تا با تأسی ویژه از رهبری همین نقش را در استان‌ها ایفا کنند.
حجت الاسلام قدرتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی، امروز در جلسه شورای اداری این استان که با محوریت معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه ولایت در نظام اسلامی، اظهار کرد: ولایت فقیه محور اصلی و ستون نظام اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه در واقع رهبری نظام مهم‌ترین عامل وحدت، یکپارچگی و همدلی اقشار مختلف مردم در کشور است، اضافه کرد: در این راستا باید نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها نیز با تأسی ویژه از رهبری نقش وحدت‌آفرینی و همدل کردن مردم و مسؤولان در استان را به درستی ایفا کنند.

 

حجت‌الاسلام قدرتی تصریح کرد: در این زمینه همه ما وظیفه داریم در خدمت نماینده ولی‌فقیه در استان باشیم و نظرات، بیانات و رهنمودهای وی را فصل الخطاب دانسته و با آنها همانند بیانات رهبری رفتار کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه انتصاب نخستین نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، هدیه ولایت فقیه و رهبری به مردم این استان است، اضافه کرد: اگر مردم جامعه را به دانه‌های تسبیح تشبیه کنیم، ولایت به‌ مثابه بند این تسبیح است که دانه‌های گسسته را به هم پیوسته کرده و بین آنها وحدت و هماهنگی ایجاد کرده است.

 

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی با بیان اینکه همه ما سربازان گوش به فرمان رهبری و ولایت بوده و هستیم، اظهار کرد: همه مردم و مسؤولان تابع ولایت هستند؛ از این‌ رو امیدواریم از این پس از برکات حضور نماینده ولی‌فقیه در استان بهترین بهره و استفاده را داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام قدرتی در ادامه با اشاره به اینکه داشتن مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند باری بر روی دوش خادمان به این نظام است، تصریح کرد: مسؤولان و افرادی که در مناصب و پست‌های مختلف قرار می‌گیرند باید امانت‌دار بوده و از این فرصت ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: شاید سلایق و رویه‌های افراد در اداره کشور با یکدیگر تفاوت داشته باشد، اما آنچه اهمیت دارد، این است که هدف اصلی همه آنها تقویت نظام اسلامی بوده و این تفاوت‌ها سبب کمرنگ شدن هدف اصلی نمی‌شود.

 

ییس کل دادگستری استان خراسان شمالی با بیان اینکه در مسؤولیت‌های مختلف در کشور تنها نام و عنوان تفاوت دارد ولی هدف مشترک است، خاطرنشان کرد: هدف همه مسؤولان مخلص، تقویت و ارتقای نظام اسلامی و رهبری و ارائه خدمات بهتر به مردم است.

 

گفتنی است، امروز در نشست شورای اداری استان خراسان شمالی، مراسم معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی به‌ عنوان نخستین نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی برگزار شد و حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب به نمایندگی از دفتر رهبری، حکم حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی به‌ عنوان نخستین نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی را به وی تقدیم کرد./9314/202/ب2

ارسال نظرات