۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۴۲۵۷۷
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان:

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمان برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان گفت: مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف با حضور بیش از 400 شرکت کننده در رشته های مختلف در کرمان برگزار می شود.
حجت الاسلام فاطمی

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت الاسلام سیدرضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان با اشاره به برگزاری رقابتهای سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف در کرمان اظهار کرد: مرحله استانی این رقابتهای از سه شنبه 19 مرداد ماه در دانشکده فنی و مهندسی شهید چمران کرمان برگزار می شود.

 

وی افزود: این رقابتها در 9 رشته قرآنی با حضور 640 نفر از منتخبین مرحله شهرستانی در رده سنی بالای 18 سال برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن‌کریم سازمان اوقاف یکی از معتبرترین مسابقات سراسری در سطح کشور است؛ تصریح کرد: این مسابقات در 3 مرحله رسمی برگزار می شود که در مرحله شهرستانی توسط ادارات اوقاف، در مرحله استانی توسط ادارات کل و در مراحل کشوری و بین‌المللی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

 

وی افزود: مرحله کشوری این رقابتهای قرآنی مهر ماه امسال توسط سازمان اوقاف با حضورنفرات اول در هر رشته برگزار می شود ./9709/102/ب3

 

 

ارسال نظرات