۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۴۲۶۳۲

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در آذربایجان غربی برگزار شد

در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور جمعی از مسؤولان استانی در شهر ارومیه برگزار شد از خبرنگاران خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیین گرامیداشت روز خبرنگار شب گذشته با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، رییس سازمان برنامه و بودجه استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، شهردار و فرماندار ارومیه، رییس خانه مطبوعات استان و جمعی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و اساتید علوم ارتباطات استان برگزار شد.


در این مراسم از خبرنگاران خبرگزاری رسا در آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.


تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره عکس خبری آذربایجان غربی که در چهار محور سیاسی، دینی، اجتماعی و ورزشی و فرهنگی برگزار شده بود، از دیگر بخش های آیین گرامیداشت روز خبرنگار بود.


نماینده هیأت داوران دومین جشنواره عکس خبری استان با تأکید بر ظرفیت بالای عکاسی در استان، عملکرد عکاسان در زمینه تهیه و انتشار عکس های آیین های دینی مذهبی را ضعیف اعلام کرد.


بر اساس این خبر، در این مراسم همچنین جام مسابقات فوتسال خبرنگاران نیز به تیم دوم خبرنگاران ارومیه ای اهدا شد.


گفتنی است، آیین گرامیداشت روز خبرنگار به مناسبت 17 مرداد، سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی با مشارکت استانداری آذربایجان غربی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه و خانه مطبوعات استان برگزار شد.


شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در 17 مرداد سال 1377 در مزار شریف افغانستان به دست طالبان به شهادت رسید./936/203/ب2

ارسال نظرات