۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۴۴۲۶۸۸
با حضور خادمان حرم رضوی صورت گرفت؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره رضوی کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

برگزیدگان استانی و کشوری جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ظهر امروز با حضور خادمان حرم رضوی در ارومیه تجلیل شدند.
فرهنگ رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همزمان با دهه کرامت، مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی چهاردهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) پیش از ظهر امروز با حضور خادمان حرم رضوی در سالن سینما کانون ارومیه برگزار شد.
جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در این مراسم، اظهار داشت: برگزاری جشنواره هایی که در آن ذکر و یاد اهل بیت(ع) است، کودکان را به سمت کسب معنویت سوق می دهد.
وی گفت: جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرصتی برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با کارهای هنری و ادبی در وصف امام رضا(ع) است که به تربیت اسلامی اعضای کانون کمک می کند.

مدیرکل کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، به آمار آثار ارسالی به چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در بخش جشنواره رضوی کانون اشاره و خاطرنشان کرد: براساس اعلام کارگروه کودک و نوجوان جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، 551 اثر در 8 موضوع معرفی شخصیت، نقاشی، خوشنویسی، داستان کوتاه، قصه‌گویی، نشریه‌نگاری، کاردستی و شعرسرایی به مرحله کشوری ارسال شده بود.
وی افزود: در مجموع 112 اثر از کانون پرورش فکری آذربایجان غربی به مرحله کشوری این مسابقات راه یافته بود که چهار اثر به عنوان برتر کشوری انتخاب شده است.
گفتنی است، اجرای سرود ملی به وسیله فلوت از سوی دختران نوجوان فعال کانون، اجرای نیایش و قرائت دکلمه، شبیه سازی فضای ضمانت آهو و اجرای نمایش برای کودکان و نوجوانان عضو در کانون از دیگر برنامه های اجرا شده چهاردهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان با عنوان «ز کوی یار می آید» بود./936/203/ب2

ارسال نظرات