۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۴۲۷۰۲
عضوكميسيون آموزش و تحقيقات مجلس:

برجام براي ما عزتي را خلق نكرد

عضوكميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز بعد از گذشت ماهها از توافق برجام هرچه جلوتر مي رويم مي بينيم برجام عزتي را براي ما خلق نكرد بلكه زمان را هم از دست داديم.
سيد جواد ساداتي نژاد

سيد جواد ساداتي نژاد درگفت‌گو با خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، با اشاره به اينكه برجام توسط دولت و با اجازه رهبر معظم انقلاب، اجازه حركت در مسير اجراي برجام را گرفت، گفت: دولت تلاش خودش را براي برجام انجام داد و رهبر معظم انقلاب نيز براي عدم اعتماد و عدم خوش بيني به دشمن تذكراتي فراواني دادند.

 

وي افزود: نگاه دولت به حوزه برجام يك جشن بزرگ و حركت فوق العاده بود كه خوش بيني بسيار فراواني را به برجام درحل مسائل اقتصادي كشور داشت و تقريبا آن را محور اساسي براي توسعه اقتصادي در كشور مي دانست.

 

ساداتي نژاد خاطرنشان كرد: درحوزه اقتصادي و اجتماعي برجام هرچه جلوتر رفت به سمتي رفتيم كه دشمن شناسي رهبر معظم  انقلاب در ماجراي برجام بيشتر بروز و ظهور دارد.

 

نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي، اظهارداشت: امروز بعد از گذشت ماهها از توافق برجام هرچه جلوتر مي رويم متوجه مي شويم كه برجام نه تنها عزتي را براي ما خلق نكرد بلكه زمان را هم از دست داديم.

 

ساداتي نژاد ادامه داد: آنچه را كه جوانان كشور به دست آورده بودند و شهداي هسته اي ما در بحث انرژي هسته اي خلق كرده بود با از دست دادن زمان و موقعيت ها، امكاناتي را كه فراهم شده بود از دست ما خارج و چيزي را در اختيار نداريم.

 

به گفته وي، در بحث برجام، موضع قدرتمندي را كه جمهوري اسلامي در حوزه هسته اي كسب كرد از دست داد و قدرتي را كه در حوزه هسته اي به دست آورده بوديم از دست داديم.

 

عضوكميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي، ابراز داشت: تكليف برجام براي افراد متخصصي كه در اين بخش فعاليت داشته اند مشخص است و مردم نيز بحث برجام را دنبال و پيگيري مي كنند و تابع فرمايشات رهبري در مورد برجام هستند.

 

ساداتي نژاد، يادآور شد: امروز تأكيد رهبر معظم انقلاب بر استفاده از توان داخلي، اقتصاد مقاومتي و تكيه بر حوزه هاي مختلف مستقل، به عنوان مهم‌ترين دستاوردهايي است كه پيش روي ما است.

 

به گفته وي، توافق برجام از سوي جمهوري اسلامي ايران آزمون و تجربه بزرگي است كه آن را پشت سرگذاشته است و به اين نتيجه رسيده كه واقعا نمي توان به دشمن اتكا كرد و دشمن نشان داده در تمامي اين مراحل به دنبال نفوذ در حوزه هاي مختلف است.

 

نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي، اظهار اميدواري كرد در مسير اقتصاد مقاومتي با تكيه بر توان داخلي بتوان درجهت بهبود وضعيت معيشت مردم اهتمام داشت./1307/302/ب3

ارسال نظرات