۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۴۴۲۷۳۹
رییس ستاد اقامه نماز قم در بازدید از رسا خبر داد:

برگزاری اجلاس سراسری نماز آبان‌ماه امسال در استان البرز

رییس ستاد اقامه نماز استان قم با حضور در خبرگزاری رسا ضمن تبریک روز خبرنگار ، با فعالیت های این رسانه حوزوی آشنا شد.
بازدید رییس ستاد اقامه نماز استان قم از خبرگزاری رسا به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد خامه یار، رییس ستاد اقامه نماز استان قم ظهر امروز با حضور در محل خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت پرداختن رسانه ها به مساله نماز و انتقاد از ضعف در این بخش گفت: خبرگزاری رسا از جمله رسانه هایی است که با توجه ویژه به مساله نماز، رویکرد فرهنگی مناسبی در این باره دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه تبلیغات محیطی درباره نماز کم است و جا دارد مدیریت شهری و موسسات فرهنگی نسبت به این امر اهتمام بیشتری داشته باشند.

خامه یار با اشاره به اینکه در ستاد اقامه نماز استان قم کارهای خوبی در راستای فرهنگ سازی نماز صورت گرفته است، اظهار داشت: فعالیت مرکز تخصصی نماز زیر نظر این ستاد، آمادگی برای برگزاری دوره تخصصی مدیریت مسجد، تدوین جلد دوم کتاب‌نامه نماز، برگزاری دوره ائمه جماعات ادارات، تربیت یاوران نماز و امضای تفاهم نامه با دستگاه ها و نهادهای مختلف برای استفاده از ظرفیت آنها در ترویج فرهنگ نماز از جمله این فعالیت ها است.

رییس ستاد اقامه نماز استان قم با انتقاد از کم بودن آثار هنری مرتبط با نماز، توجه بیشتر هنرمندان به این مساله را خواستار شد.

 وی در پایان بیان داشت: اجلاس سراسری نماز با پیام مقام معظم رهبری، آبان‌ماه امسال در استان البرز برگزار و تا آن زمان، پیش اجلاسیه‌های نماز در استان های مختلف کشور دایر می شود. /916/400

  

 

ارسال نظرات