۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۴۴۲۷۴۴

نشست معاون استاندار تهران با خبرنگاران

نشست صمیمی معاون استاندار تهران با خبرنگاران و اصحاب رسانه در تالار خدمت برگزار شد.
فرماندار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هدایت‌الله جمالی پور، فرماندار ویژه شهرری و معاون استاندار تهران، امروز در نشست صمیمی خبرنگاران و اصحاب رسانه که در تالار خدمت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران و به مناسبت دهه کرامت، گفت: رسانه‌ها با قلم خود می‌توانند، نقش مؤثری در اصلاح امور جامعه ایفا کنند و مانع ایجاد اختلاف و تفرقه در درون حاکمیت نظام  باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم تنها نقطه اتکا و ثروت نظام انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و... هستند، بیان داشت: نظام انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست، فرآیند تقابل با دشمن را بر مبنای رویارویی نیروی انسانی قرار داد به همین سبب کشور با اعتماد به مردم، در تمام عرصه‌ها مانند 8 سال دفاع مقدس پیروز میدان شدند.

فرماندار ویژه شهرری با اشاره به اینکه در 8 سال جنگ تحمیلی دشمنان با بمب شیمیایی مردم بی دفاع را هدف قرار می‌دادند اما رزمندگان ما هرگز گلوله‌ای را غیر از صحنه جنگ شلیک نمی‌کردند که مبادا به مظلومی ظلم شود، ابراز کرد: امروز دشمن صحنه جنگ را تغییر داده و با تهاجم فرهنگی در جامعه جنگ نرم را در پیش گرفته است.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: خبرنگاران باید مراقب حربه دشمن باشند زیرا آنان درصدد ایجاد چالش و تفرقه در بین عناصر اصلی حاکمیت و خالی کردن درون نظام و بدبین کردن مردم نسبت به حکومت و نظام هستند تا فاصله ایجاد کنند.

جمالی پور با اشاره به نقد منصفانه و عالمانه رسانه‌ها در مباحث حاکمیتی، گفت: نقد منصفانه سرمایه با ارزشی است که که می‌تواند منافع مردم را در بر داشته باشد ولی باید مراقب بود ارزش‌های انقلاب اسلامی و رویش‌های نظام حفظ شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال جاری که مزین به شعار همدلی و همزبانی است عامل توسعه و وحدت ملی و نجات کشور از دشمنی دشمنان است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، فرماندار ویژه شهرری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از همه خبرنگاران تجلیل به عمل آورد همچنین از خبرنگار خبرگزاری رسا، نسبت به زحمات بی شائبه و خالصانه‌اش تقدیر کرد./202/813/ب1

ارسال نظرات