۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۴۲۷۵۷

حضور خادمان حرم رضوی در مدرسه علمیه حضرت زینب ارومیه

خادمان حرم رضوی در دومین روز جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) حضور یافتند.
پرچم رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، کاروان رضوی در دومین روز از جشنواره زیرسایه خورشید در آذربایجان غربی در مدرسه علمیه حضرت زینب (س) حضور یافتند و طلاب خواهر دیدار کردند.


قلیزاده، مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور کاروان رضوی در جمع طلاب، گفت: تنها امید ما سربازی امام زمان (عج) است، هر روز از راه دور به امام رضا (ع) سلام می گوییم.


حجت الاسلام الیاس علیزاده، مبلغ آستان قدس رضوی نیز در این دیدار از حضور در جمع خادمان حضرت بقیه الله(عج) ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: حضور پرچم و خادمان برای گسترش مفهوم زیارت از بعید است.


مبلغ آستان قدس رضوی افزود: باید قلب زائر متوجه وجود و حضور متوجه شود، علاوه بر حضور جسمی به حضور قلبی هم فکر شود.


وی تصریح کرد: جشنواره زیر سایه خورشید بهانه ای برای راهی شدن دلهای عاشقان به کوی امام رضا(ع) است.


حضور خادمان آستان قدس رضوی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان


خادمان آستان قدس رضوی نیز پیش از ظهر امروز پس از استقبال گرم اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از کاروان رضوی و پرجم متبرک حرم امام رضا(ع) در مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کردند.


در ادامه این مراسم نشان رضوی از سوی خادمان بارگاه مطهر امام رضا(ع) به جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد.


دیدار با حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، مبارز نستوه آذربایجان و امام جمعه سابق ارومیه از دیگر برنامه های دومین روز جشنواره زیرسایه خورشید و کاروان خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) بود.

 

گفتنی است، ویژه برنامه های جشنواره زیر سایه خورشید از عصر روز یکشنبه 17 مرداد ماه با ورود کاروان خادمان حرم رضوی به ارومیه کلید خورده است و تا 24 مرداد ماه سفر به شهرستان های استان و دیدار با مسؤولان و اقشار مختلف مردم ادامه خواهد داشت./936/202/ب2

ارسال نظرات