۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۴۴۲۸۰۹
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری:

جناح بندی خبرنگاران دور از اخلاق است

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری با اشاره به این که همه افراد جامعه تحت ولایت رهبر معظم انقلاب قرار دارند، گفت: جناح بندی خبرنگاران در جامعه ناعادلانه و دور از اخلاق است چرا که همه اقشار جامعه اعم از خبرنگار و غیره در سایه سار ولایت رهبر معظم انقلاب قرار دارند.
حجتی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عزیز حجتی‌نیا، نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری، امروز در نشست تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرری، گفت: رسالت خبرنگاران بسیار عظیم است.

وی افزود: امام محمد باقر(ع) به نقل از رسول اکرم(ص) فرمودند: اگر خداوند به انسان توفیق انجام عمل خیر را داد و زبان زد عام و خاص شد، خوبیهای آن را به حق منتشر کند.

حجت الاسلام حجتی نیا با اشاره به اینکه خبرنگاران نباید تنها به کشف نقاط منفی و ضعف یک قضیه بپردازند و از توجه به نقاط مثبت غافل شوند، بیان داشت: از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران انتشار محسنات موجود در جامعه است که متاسفانه گاهی دیده می‌شود بعضی از رسانه‌ها به صورت نا عادلانه تنها دنبال کشف نقطه ضعف و بلد کردن برخی جریانها در جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری با بیان این که خبرنگاران باید در حرفه و انتشار خبر اخلاق محور باشند، ابراز کرد: اخلاق محوری خبرنگار در انتشار اخبار سبب رغبت مخاطب در مطالعه و یا پیگیری خبر می‌شود.

وی در خصوص این که همه افراد جامعه تحت ولایت رهبر معظم انقلاب قرار دارند، اظهار داشت: دو جناحی کردن خبرنگاران در جامعه ناعادلانه و دور از اخلاق است چرا که همه اقشار جامعه اعم از خبرنگار و غیره در سایه سار ولایت رهبر معظم انقلاب قرار دارند.

حجت الاسلام حجتی نیا با تاکید به این که زبان تقوا باید برای خبرنگار حفظ شود، خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید سعی کنند از خط ولایت تخطی نکنند، امام راحل فرمودند: رسانه دانشگاه و انسان ساز است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری در پایان خاطرنشان کرد: همه انسانها در قیامت نسبت به اعمالی که در این دنیا انجام داده‌اند باید پاسخگو باشند و شما خبرنگاران نیز باید پاسخگوی اخباری که منتشر می‌کنید باشید./813/202/ب3

ارسال نظرات