۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۴۲۸۵۹
فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهر ری:

مناصب حکومتی نتیجه خون شهدا است

فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهر ری با بیان اینکه همه مسؤولان در هر منصبی که هستند یک وظیفه مشخصی را بر عهده دارند، گفت: اگر تعداد شهدا را به تعداد مسؤولان سه قوه تقسیم کنیم آمار به دست آمده نشان می‌دهد که هر یک از مسؤولان به سبب ایثار و جانفشانی یک شهید بر آن منصب حکومتی تکیه زده است.
طلوعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ علی طلوعی فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهر ری، شامگاه دوشنبه در نشست خبری تقدیر و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، گفت: نامگذاری روز خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی است که در مزار شریف افغانستان به دست گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید.

وی افزود: امید است همه خبرنگاران در همه لحظات نسبت به انجام وظیفه و رسالت خطیری که بر عهده دارند همچون شهید صارمی پرصلابت گام بردارند.

طلوعی با بیان اینکه همه مسؤولان در هر منصبی که هستند یک وظیفه مشخصی را بر عهده دارند، بیان داشت: اگر تعداد شهدا را به تعداد مسؤولان سه قوه تقسیم کنیم آمار به دست آمده نشان می‌دهد که هر یک از مسؤولان به سبب جانفشانی و خون یک شهید بر آن منصب حکومتی تکیه زده است.

فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهر ری ادامه داد: امروز همه مسؤولان نظام مدیون خون شهدا هستند به همین دلیل در راستای صیانت از یاد شهدا و تداعی 8 سال دفاع مقدس وظایفی را بر عهده دارند.

وی افزود: به همین دلیل شهرستان ری در نظر دارد در هفته دفاع مقدس فرهنگ جبهه و جنگ را به صورت عملی و نمایشی به نمایش گذاشته تا عموم مردم از نزدیک اعزام، اضطراب، آتش، رشادتها و .... رزمندگان را از نردیک مشاهده کنند.

طلوعی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها در انعکاس این حرکت عظیم نقش ارزنده‌ای خواهند داشت زیرا امام راحل فرمودند: من انقلاب را به نقاط جهان صادر خواهم کرد؛ این صدور با اصحاب رسانه عملی است و این نقش مهم رسانه را نشان می‌دهد./202/813/ب1

ارسال نظرات