۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۴۴۲۸۶۲
آیت الله علما:

توبه باطل و معصیت را از انسان ها دور می سازد/ اعمال خیر بازدهی نقدی در دنیا دارد

آیت الله علما در سلسله جلسات اخلاق در مسجد حاج شهباز خان با اشاره اینکه توبه انسان را از باطل و معصیت دور می سازد، گفت: اعمال خیر بازدهی نقدی در دنیا به همراه دارد و آثار و برکات دنیوی و اخروی را شامل حال انسان ها می کند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سلسله جلسات اخلاق آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با حضور مدیر حوزه علمیه و جمعی از طلاب وروحانیان در مسجد حاج شهباز خان کرمانشاه برگزار شد.

 

آیت الله علما با اشاره به ویژگی های افرادی که توبه پذیر هستند، ابراز داشت: موعظه پذیر بودن و متذکر شدن به خود سبب خواهد شد که توبه واقعی و حقیقی صورت پذیرد، عمل خالصانه نشان دهنده توبه پذیر بودن افراد است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: توبه پذیر بودن انسان را متوجه نشانه و آیات خداوند خواهد کرد، توبه باطل و معصیت را از انسان ها دور می سازد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توبه باطل را ترک کرده و انسان را از غفلت و بی توجهی به خداوند متعال برحذر می دارد، توبه کنندگان به حقیقت توجه داشته باشند و نسبت به اعتباریات بی تفاوت باشند.

 

آیت الله علما تأکید کرد: ملازم به حق و حقیقت بودن انسان را از پوچی و صفر بودن نجات داده و انسان را دلگرم و متکی به خداوند متعال می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه انسان ها حریص به عمل خیر باشند، بیان داشت: حریص به اعمال خیر و نیک، بازدهی نقدی در دنیا به همراه دارد و آثار و برکات دنیوی و اخروی را شامل حال انسان ها خواهد کرد.

 

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: صله رحم، خدمت به والدین، دستگیری از ضعفا و مستمندان بخشی از اعمال خیر به شمار می رود که بازدهی نقدی در دنیا دارد.

 

آیت الله علما در پایان ابراز کرد: امیدواریم زبان و قدم خود را آمیخته به اعمال خیر کنیم تا وجود انسان مملو از برکات و معنویات خداوند شود و این عامل سبب سعادت انسان ها می شود./857/202/ب2

ارسال نظرات