۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۴۲۸۸۷
معاون فرهنگی اوقاف زنجان:

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در زنجان برگزار می شود

سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، معارف و همخوانی قرآن کریم برگزار می شود.
قرآن کریم

حجت الاسلام محمود محمدی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری مسابقات سراسری اوقاف استان خبر داد و اظهار داشت: مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به رشته های این دوره از مسابقات قرآنی استان تصریح کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، معارف، اذان، دعاخوانی، ابتهال، هم سرایی و همخوانی قرآن کریم خواهد بود.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان این که این دوره از مسابقات به صورت مقدماتی و استانی خواهد بود و همه رشته ها نیز برگزار نمی شود، ابراز داشت: مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآن اوقاف در رشته های اذان، دعا، قرائت، ترتیل، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به زمان برگزاری مسابقات خواهران، گفت: مسابقات قرآن ویژه خواهران ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 21 مرداد در سالن آمفی تئاتر حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی در پایان با بیان این که مسابقات قرآن ویژه برادران هم 9 صبح روز جمعه 22 مرداد برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 153 نفر خواهر و برادر در رشته های فوق به رقابت پرداخته و نفرات برتر این دوره از مسابقات استانی، به مرحله کشوری راه خواهند یافت./949/303/ب2

ارسال نظرات