۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۴۲۸۹۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

چابهار، میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان، مبلغین و مداحان بارگاه رضوی امروز، 19 مردادماه وارد شهرستان چابهار می‌شوند.
بزمانی

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: این کاروان حامل پرچم متبرک حرم رضوی هستند که ساعت 15 امروز در شهرستان کنارک از توابع چابهار به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی افزود: این کاروان تا 26 مردادماه مهمان مردم سیستان وبلوچستان خواهند بود و در این مدت، به شهرستانهای مختلف سطح استان سفر و برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی مربوط به گرامیداشت دهه کرامت را برگزار خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان اظهار کرد: برای استقبال از کاروان زیر سایه خورشید تدارکات و تمهیدات لازم صورت گرفته تا مراسمی در خور شأن و استقبال ویژه از این خادمان با حضور مدیران اجرایی استان داشته باشیم.

حجت‌الاسلام بزمانی بیان کرد: دیدار خادمان با نماینده ولی فقیه در استان، گلباران مزار شهدا، عیادت از بیماران، حضور در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، دیدار و سرکشی از محرومان و مستضعفان از جمله برنامه‌های این کاروان است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ و سیره رضوی، راه مطمئنی برای مصون ماندن از آسیبهای اجتماعی و هجمه‌های فرهنگی است و امیدواریم برگزاری چنین مراسمی بتواند نقش مؤثری در ترویج سیره رضوی و معارف ناب اسلامی داشته باشد./831/303/ب3

ارسال نظرات