۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۴۲۹۰۳
آیت الله کعبی:

دشمن به دنبال استحاله نظام اسلامی است/ مهم ترین آسیب های متوجه انقلاب اسلامی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تبیین مهم ترین آسیب های متوجه نظام اسلامی، استحاله انقلاب را هدف اصلی دشمن دانست و تاکید کرد که باید در مقابل جنگ نرم دشمنان قدرت نرم تولید کنیم.
آیت الله کعبی

آیت الله عباس کعبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حوزه های علمیه و روحانیت به عنوان طلایه داران و خاستگاه انقلاب اسلامی یاد کرد و با اشاره به آسیب های متوجه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: علت محدثه انقلاب، علت مبقیه نیز هست.

وی تصریح کرد: انقلاب بر پایه ایمان و تقوا، حرکت علمی، وحدت و برادری و پیشتازی روحانیت در صحنه و صبر و مقاومت ملت شکل گرفته است، این عوامل را دشمن از طریق جنگ نرم می خواست و می خواهد به عوامل ضعف تبدیل کند.

آیت الله کعبی تصریح کرد: در مقابل جنگ نرم، باید قدرت نرم تولید کنیم، در عرصه اقتصاد، اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون و ظرفیت های داخلی می تواند باعث حل مشکلات کشور شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که پیشرفت علمی لحظه ای نباید متوقف شود، خاطرنشان کرد: روحیه مبارزه با استکبار باید روز به روز در جامعه تقویت شود.

وی محافظه کاری، عقب نشینی و تلاش برای همراهی با جریان غرب گرا و جریان نفع طلب را آسیبی برای نظام اسلامی دانست.

آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: غرب گرایی، نفع گرایی، فرصت طلبی، فراموشی آرمان های امام و شهدا، قدرت محوری به جای اسلام محوری، توجه به شکل به جای محتوا از دیگر آسیب های متوجه انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید به هوش باشیم چراکه دشمن به دنبال استحاله انقلاب اسلامی است، باید بر ارزش ها، استکبار ستیزی و وحدت و برادری درون ملت و حل مشکلات بویژه مشکلات اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی توجه کنیم و در صدد خدمت به مردم به خصوص محرومان باشیم. /924/ت302/ج

ارسال نظرات