۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۴۲۹۲۰
امام جمعه کهنوج:

حقوقهای نجومی سبب بی اعتمادی مردم از دولت شده است

امام جمعه کهنوج با توجه به این که حقوق نجومی سبب بی اعتمادی مردم از دولت می شود، گفت: حقوقهای نجومی متاسفانه در روحیه مردم اثر بدی گذاشته است.
حجت الاسلام اکبر افشار منش، امام جمعه کهنوج

حجت الاسلام اکبر افشار منش، امام جمعه کهنوج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: معیارهای اصلی یک فرد انقلابی، متعهد بودن به نظام و انقلاب بوده و  کسی که میگوید من انقلابی هستم هدفش انقلاب و عمل کردن به سخنان مقام معظم رهبری که ایشان یک فرد شاخص انقلابی هستند باشد.

وی افزود: زمانی که در جامعه اسلامی روحیه افراد انقلابی باشد در این صورت مردم با استقامت و وفاداری کارهای کشور را جهاد گرانه انجام می دهند تا بتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

امام جمعه کهنوج با اشاره به اینکه افراد انقلابی با سلاح ایمان خود، از هیچ تهدیدی نمی هراسند، اظهار داشت: معنای واقعی فرد انقلابی دفاع کردن از ارزشها و آرمانها، و بها ندادن به دشمن است.

وی بیان کرد: در جامعه ما دشمن بر روی جوانان ایران برنامه ریزی زیادی انجام داده است به همین سبب مردم ایران باید با بصیرت از دشمن فریب نخورند تا کشور از بین نرود.

اکبر افشار منش تاکید کرد: هدف گیری و آرمانها شاخصه مهم فرد انقلابی است و باید با تلاش و همت خود به اهدافی که می تواند به انقلاب و کشور کمک کند برسد و این هدف ها را به خدمت صادقانه در نظام به کار بگیرد.

وی عنوان کرد: فرد انقلابی باید سیاست خودش را از ولی فقیه دریافت کند و معیار سیاست یک فرد ناب انقلابی در زمان حال باید پیروی کردن از مقام معظم رهبری باشد.

امام جمعه کهنوج با توجه به اینکه حقوق نجومی سبب بی اعتمادی مردم از دولت می شود، افزود: حقوقهای نجومی متاسفانه در روحیه مردم اثر بدی گذاشته است و حقوقهای نجومی با روحیه فرد انقلابی سازگار نیست.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ بسیار مهم است فرد انقلابی می تواند در خدمت فرهنگ با این تهاجم فرهنگی، یک جهادگر عرصه فرهنگ باشد و با روحیه انقلابی خود تمام تلاش خود را صرف فرهنگ جامعه کند.

حجت الاسلام اکبر افشار منش با اشاره به سخن حضرت امام (ره) در پایان گفت: حساسیت دشمن در برابر پیشرفت ما زیاد است، تقوا دینی و سیاسی، رعایت تقوای فردی و سیاسی شاخصه  بسیار مهم فرد انقلابی است که به فرموده امام در سخنرانیهای خود فرمودند اگر می خواهید به مملکت آسیب نرسد از ولایت فقیه تبعیت کنید./972/303/ب3

 

ارسال نظرات