۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۴۳۰۶۱
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

ورود به بازی های سیاسی دنیا و آخرت انسان را می سوزاند

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با تاکید بر این که ورود به بازی های سیاسی، دنیا و آخرت انسان را می سوزاند، گفت: مسیر ولایت فقیه و حرکت در این راه، مطمئن ترین و بهترین راه برای دستیابی به سعادت و موفقیت است.
علی محمدی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، امروز درمراسم  تودیع و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان قزوین، اظهار کرد: ورود به بازی های سیاسی، دنیا و آخرت انسان را می سوزاند، اما حرکت در مسیر اهل بیت(ع) انسان را به سرمنزل مقصود خواهند رساند.

 

وی با بیان این که مسیر ولایت فقیه و حرکت در این راه، مطمئن ترین و بهترین راه برای دستیابی به سعادت و موفقیت است، تصریح کرد: ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب و نظام اسلامی بوده و همه پیشرفت های کشور مرهون تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ ولایت مداری و تبعیت از ولایت فقیه، افزود: امام (ره) نیز بر همین اساس تأکید کردند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی بیان کرد: دشمنان اسلام  با اصل ولایت فقیه مخالف بوده و از ابتدای انقلاب تا امروز نیز برای ضربه زدن به کشور با تمام قوا به میدان آمده و  برای تضعیف جایگاه رهبری تلاش می کنند.

 

وی ادامه داد: امام(ره) بارها تأکید کرده‌اند که آمریکا شیطان بزرگ است و ما آن را زیرپا می‌گذاریم و مقام معظم رهبری نیز با شناخت کامل از صحنه و دشمنی آمریکا، برنامه ها و نقشه های آنان را افشا کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به بدعهدی غرب و آمریکا در برجام، عنوان کرد: راه نجات و عظمت کشور در این است که به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه داشته باشیم و با روحیه جهادی برای موفقیت کشور تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه پیشرفت اقتصادی کشور، تصریح کرد: باید در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تابع فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

 

برپایه این گزارش، در بخش پایانی این مراسم، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تقدیر زحمات حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل سابق اوقاف استان قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل را به عنوان مدیرکل جدید معرفی کرد./836/د102/ل

ارسال نظرات