۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۴۴۳۰۹۹
خبرنگار واحد مرکزی خبر:

باید در مقابل دشمنان متحد شویم

خبرنگار واحد مرکزی خبر در عرصه بین المللی با بیان اینکه خبرنگار یک ارتش یک نفره است، گفت: یک خبرنگار باید جسارت داشته باشد همچنین ادب را هم رعایت کند.
مرتضی غرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مرتضی غرقی خبرنگار واحد مرکزی خبر در عرصه بین المللی ، شامگاه سه شنبه در همایش خبرنگاران استان بوشهر که در سالن 22بهمن سپاه امام صادق (ع) برگزار شده بود گفت: همانطور که مدافعین حرم مرزهای امنیتی را به آن طرف مرز های ایران برده و با داعش به مبارزه می پردازد خبرنگاران نیز با هجوم تبلیغاتی و با ارائه مقاله به زبانهای خارجی از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

غرقی خبرنگاران را چشم ناظر مردم برشمرد و افزود: خبرنگار باید عمق نگر باشد و با سوال کردن از مسؤولان به آنها جهت می دهند و در عرصه خبر باید تعامل جدی بین مسؤولان و مردم باشند.

خبرنگار واحد مرکزی خبر در عرصه بین المللی با بیان اینکه خبرنگار یک ارتش یک نفره است اظهار داشت: یک خبرنگار باید جسارت داشته باشد همچنین ادب را هم رعایت کند.

وی کار رسانه ها را اغنا کردن مردم دانست و تأکید کرد: اگر یک کشور بخواهد که در عرصه سیاسی و اقتصادی توسعه  کند باید توسعه رسانه ای داشته باشد.

غرقی افزود: این انقلاب را به راحتی بدست نیاورده ایم پس باید در مقابل دشمنان دست واحد شویم و از این نظام و انقلاب دفاع کنیم./846/203/ب3

ارسال نظرات