۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۴۴۳۱۰۷
همزمان با دهه کرامت؛

دوره معارفی« هشتمین ستاره» در قم برگزار می‌شود

دوره معارفی «هشتمین ستاره» همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
دهه کرامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره معارفی «هشتمین ستاره» با محوریت معرفی ابعاد شخصیتی، سیاسی و اجتماعی امام رضا(ع) در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این دوره معارفی از ۱۹ تا ۲۱‍ مردادماه در سالن ولایت صحن صاحب الزمان حضرت معصومه(س) برای طلاب، فضلا و علاقمندان در حال برگزاری است و علاقهمندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) واحد خواهران و برادران مراجعه کنند.

بررسی ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) در این دوره معارفی توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد طبسی صورت گرفته و ساعات برگزاری این دوره ا زساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ است.

همچنین مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) همزمان با دهه کرامت دو دوره معارفی دیگر نیز برگزار کرده است.

دوره کوتاه مدت معارفی «خورشید فارس» با محوریت معرفی ابعاد شخصیتی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ از دیگر دوره های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) است که از ۱۷ تا ۱‍۹ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن ولایت حرم حضرت معصومه(س) با حضور حجت الاسلام محمدجعفر طیبی برگزار شد.

همچنین مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) همزمان با آغاز سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت دوره معارفی کوتاه مدت «دختران آسمانی» را با حضور ۱۶۰ شرکت کننده با محوریت معرفی ابعاد شخصیتی حضرت مصومه(س) و دختر تراز اسلامی از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ با حضور خانم مجیدی، استاد حوزه علمیه خواهران در سالن امام خامنه ای صحن صاحب الزمان(عج) حرم حضرت معصومه(س) برای علاقمندان برگزار کرده است./۹۶۸/ت303/ی

ارسال نظرات