۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۴۳۱۲۶
همزمان با میلاد امام رضا؛

دفتر آیت الله جوادی آملی در ارومیه افتتاح می شود

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء از افتتاح دفتر حضرت آیت الله جوادی در آذربایجان غربی همزمان با ایام میلاد حضرت امام رضا(ع) خبر داد.
آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در آذربایجان غربی افتتاح می شود.

حجت الاسلام محسن اداوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در همین ارتباط به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مراسم افتتاح دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی شنبه 23 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در شب میلاد حضرت امام رضا(ع) برگزار می شود.

وی از حضور علما، نمایندگان دفاتر مراجع تقلید، روحانیان، فضلای حوزه، مسؤولان استانی و دیگر اقشار مردمی در این برنامه خبر داد و گفت: در مراسم گشایش دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی سخنرانی می کند.

حجت الاسلام اداوی در ادامه هدف از افتتاح دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی را پاسخگویی به مراجعات شرعی، اخلاقی و اعتقادی مردم آذربایجان غربی و شهر ارومیه دانست.

وی افزود: افتتاح دفتر یک مرجع تقلید و عالم بزرگوار در یک استان و شهر به معنای حضور اندیشه دینی بدون واسطه و بدون انحراف در فضای آن منطقه است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء ادامه داد: امروز قرائت های ناصوابی از دین صورت می گیرد که ضرورت حضور علمای اسلام جهت جلوگیری از این انحرافات اهمیت دو چندان پیدا می کند.

وی در ادامه خبر داد که دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی تاکنون در شهرهای قم، تهران، رشت، شیراز، شهر ری و آمل افتتاح شده و دفتر ارومیه هفتمین دفتری است که گشایش می یابد.

گفتنی است، دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در ارومیه در خیابان امام(ره)، کوی برق، جنب بیمارستان شهید عارفیان واقع شده است. مراسم مذکور در تالار مهدیه دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی برگزار می شود. /924/پ202/ج

ارسال نظرات