۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۴۴۳۲۲۴
رييس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل:

قم به بركت حضرت معصومه تبديل به نشر معارف اهل بيت شد

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل گفت: شهر قم به برکت حضرت معصومه(س) مرکز نشر معارف اهل بيت(ع) شد و شخصيتهاي بزرگ از علما و مراجع معظم تقليد در اين شهر پرورش و سکونت يافتند.
حجت الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حجت‌الاسلام سميع الله مردان بعد از ظهر امروز درجمع عاشقان اهل بيت(ع) در گلزار شهداي گمنام شهرستان آران و بيدگل، بقاي اسلام در گرو محبت و مودت اهل‌بيت(ع) دانست و افزود: دهه کرامت فرصت خوبي براي تکامل معنوي انسان است.

وي افزود: همه وظيفه داريم به‌عنوان اشرف مخلوقات در بعد معنوي خود را تقويت کنيم و روز به روز به رشد و تکامل بيشتري برسيم و آنچه سبب رشد و تعالي انسان مي‌شود تقوا است.

حجت الاسلام مردان، يکي از راه هاي رسيدن به تقواي الهي را خودداري اعضا و جوارح از گناه دانست و اظهار داشت: معصيت، نورانيت و برکت را از انسان مي گيرد و او را از حقيقت دور مي‌کند.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل افزود: به همان اندازه که از گناهان پاک مي شويم به همان اندازه هم به ائمه  اطهار(ع) نزديک مي شويم.

به گفته وي، وسوسه ها زياد است اما نبايد به قيمت جدا شدن از اولياي الهي به گناه مبتلا شويم.

اين استاد حوزه و دانشگاه در ادامه حضرت معصومه(س) را الگويي کارساز براي رشد و تعالي معنوي عنوان کرد و افزود: شهر قم به برکت حضرت معصومه(س) مرکز نشر معارف اهل بيت(ع) شد و شخصيتهاي بزرگ از علما و مراجع معظم تقليد در اين شهر پرورش و سکونت يافتند.

حجت‌الاسلام مردان با اشاره به روايتي از امام رضا(ع) افزود: محبت و پيروي از ولايت از شروط ايمان و رستگاري است و بقاي اسلام در گرو محبت و مودت اهل‌بيت(ع) است.

رييس ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبتهاي مذهبي آران و بيدگل افزود: يکي از جلوه هاي بسيار مهم در پيوند مردم با اهل بيت(ع) همين مجالس و محافل مذهبي است که بايد به صورت مردمي و خودجوش برپا شود و معارف اهل بيت (ع) را گسترش دهد./1307/202/ب3

ارسال نظرات