۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۴۴۳۳۰۲
آيت الله نعيم آبادي:

هر چه در مقابل دشمنان عقب نشینی کنیم قلدرتر می شوند

نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان بر استكبار شناسي تأكيد كرد و گفت: هر چه چقدر عقب نشيني‌كنيم، قلدري آمريكا بيشترمي شود و هر چه چراغ سبز بيشتر نشان آمريكا بدهيم، چراغ قرمز آمريكا پر رنگ تر مي شود.
آيت الله علامعلي نعيم آبادي در كاشان آيت الله علامعلي نعيم آبادي در كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، آيت الله  غلامعلي نعيم آبادي چهارشنبه شب، در بيستمين سالگرد رحلت آيت الله حاج سيد عباس اعتمادي و فرزندش حجت الاسلام آميرسيد حسين اعتمادي در مسجد اعظم كرسي كاشان، گفت: بچه انقلاب بايد آمريكا را بشناسد و اگر دشمن را نشناسد، دشمن او را مي شناسد و بي رحمانه او را نابود مي كند.

وي افزود: دشمن ما را خوب مي شناسد كه شهيد مطهري را از ما گرفت، در حالي كه اگر شهيد مطهري 20 سال ديگر در قيد حيات بود چه آثار علمي گرانقدر زيادي را از خود برجاي مي گذاشت، و اگر حزب جمهوري اسلامي را منفجر و شهيد بهشتي را به شهادت مي رساند به دليل شناخت دشمن از ما است.

آيت الله نعيم آبادي گفت: زماني كه دشمن فکر سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب كرد، معظم له را مانند امروز نمي شناختيم اما دشمن او را بهتر از ما مي شناخت.

به گفته وي، اگر ما دشمن را نشناسيم، او چون ما را خوب مي شناسد، لطمه هاي ناجوانمردانه را به ما وارد خواهد، همانگونه كه از ابتداي انقلاب اسلامي تاكنون به ما لطمه زده و هنوز هم ادامه دارد و روز به روز زيادتر مي شود.

نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان در ادامه با معرفي دو كتاب از كتاب «مسائل آمريكاي لاتين» همسايه آمريكاي ناخلاف به عنوان يكي از اين دو كتاب نام برد و يادآور شد: آمريكا 200 سال قبل دائما در حال چپاول آمريكاي لاتين همسايه خود بوده است.

وي از كتاب «جنگ بي پايان» يا سياست خارجي آمريكا به عنوان دومين كتاب نام برد و افزود: ميشل كلير نويسنده آمريكايي كه يكي از رهبران جريان ضد جنگ در آمريكا  بود نوشته و مي‌گويد تا آمريكا و نظام سرمايه داري متجاوز در آمريكا است، جنگ در جهان قطع نخواهد شد و اين در حالي است كه در داخل كشور برخي معتقدند اگر به آمريكا لبخند بزنيم او قهقه خواهد زد در حاليكه آمريكا نه لبخند را مي شناسد و نه قهقه را مي شناسد.

آيت الله نعيم آبادي بر استكبار شناسي تأكيد كرد و متذكر شد: هرچه چقدر عقب نشيني‌ كنيم، قلدري آمريكا بيشتر مي شود و هر چقدر چراغ سبز بيشتر نشان آمريكا بدهيد، چراغ قرمز آمريكا پررنگ تر مي شود.

وي همچنين از كتاب اتاق هاي فكر به عنوان يكي ديگر از كتاب هاي مربوط به آمريكا، نام برد و ادامه داد: 4 هزار و 500 اتاق فكر در سراسر جهان فعال است كه از اين تعداد  2 هزار و 700 اتاق فكر متعلق به آمريكا است.

به گفته وي، آمريكا، توانمندترين و قويترين نيروهاي خود را در اين اتاق هاي فكر به كار گرفته اند و شبانه روز در حال توطئه بر عليه ملت هاي جهان براي براندازي و تغيير فرهنگ ملتهاي جهان و القاي حاكميت غلط خود بر ملتها هستند.

2700 اتاق فكر آمريكا شبانه روز بر عليه ملت ها و در رأس آن بر عليه ايران توطئه مي‌كنند

وي ابراز داشت: 2700 اتاق فكر با استفاده از افراد توانمند شبانه روز فقط بر عليه ملت ها و در رأس آن بر عليه ايران توطئه مي‌كنند و از سوی ریيس جمهور آمريكا به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود.

آيت الله نعيم آبادي با اشاره به اينكه آمريكا را بايد بشناسيم، گفت: اگر آمريكا را بشناسيم، زماني كه رهبر معظم انقلاب مي فرمايد ما با آمريكا مذاكره نداريم، متوجه اين فرمايش معظم له خواهيم شد، اما وقتي شناخت از آمريكا نباشد به لبخند آمريكا و مذاكرات با آمريكا اعتماد مي‌كند.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب در مورد برجام، گفت، من مي دانم برجام نتيجه نمي دهد اما برويد مذاكره كنيد و نتيجه اصرار بر مذاكره با آمريكا را ديديم و اين درحالي است كه آمريكا در آغاز بازي هاي شتري خود قرار دارد و طرحهاي نو براي ضربه زدن بيشتر دارد.

مرحوم آيت الله اعتمادي مخالف جدي، مخالفان علما بود

آيت الله نعيم آبادي در ادامه با اشاره به اينكه مرحوم آيت الله اعتمادي مخالف جدي، مخالفان علما بود، گفت: اگر رابطه بين علما و جامعه قطع شود ديگر هيچ چيز باقي نمي ماند، از اين رو دشمن ما را شناخته و مي دانند كجا را  بزنند تا از علماي انقلابي به ولايت امر برسند.

وي افزود: شيطان 2 هزار و 700 شيطان خانه تأسيس‌ كرده و آگاهي كامل به نقاط قوت و ضعف و فرهنگ و تغيير فرهنگ ما دارند و ما هستيم كه نمي دانيم و بايد بدانيم.

نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان يادآورشد: آيت الله اعتمادي اعتقاد داشت اختلاف بد است به ويژه اختلاف عالمي با عالم ديگر بدتر از بد است، چرا كه مضرترين و خطرناكترين اختلاف، اختلاف علمايي است.

نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان افزود: مرحوم آيت الله اعتماي اعتقاد داشت، در دعواي آخوندي پيروز وجود ندارد و هر دو طرف شكسته مي‌شود، از اين رو بايد قدر جايگاه عالمانه را دانست.

آيت الله نعيم آبادي تأكيد كرد: مرحوم آيت الله اعتمادي الگوي زيباي مدرسه سازي و تربيت طلاب است كه نام خود را براي هميشه جاودانه كرده است.  

لازم به ذكر است، بيستمين سالگرد رحلت آيت الله حاج سيد عباس اعتمادي و فرزندش حجت الاسلام آميرسيد حسين اعتمادي با حضور آيت الله نمازي نماينده ولي فقيه و امام جمعه كاشان، روحانيان، طلاب حوزه هاي علميه و اقشار مختلف مردم متدين و ولايت مدار كاشان در مسجد اعظم كرسي كاشان برگزار شد./1307/202/ب2

ارسال نظرات