۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۴۳۳۴۶
مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز خبر داد؛

اطعام 30 هزار نفر همزمان با ولادت امام هشتم

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره وظیفه طلاب و حوزه در جامعه، گفت: طرح اطعام 30 هزار نفری همزمان با ولادت امام هشتم(ع) از خدمات اجتماعی این مدرسه به مردم است.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حجت الاسلام سیدجعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به طرح اطعام رضوی، گفت: این طرح همزمان با ولادت امام رضا(ع) و با همکاری ستاد مردمی جشنهای دهه کرامت و آستان قدس رضوی برگزار می شود.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به اینکه معاونت تبلیغ این مدرسه انجام این طرح را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: در طرح اطعام رضوی بیش از 30 هزار غذا در بیش از 47 نقطه مناطق محروم استان پخش می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در این 47 نقطه بیشتر مسؤولان آنها طلاب و مبلغان این مدرسه هستند، ابراز داشت: این طلاب و مبلغان با همکاری مؤمنان و خیران و دوست داران اهل بیت(ع) تهیه غذا را همزمان با ولادت امام هشتم در ملأعام آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طرح اطعام رضوی سراسر شهرستانها و برخی روستاهای استان را شامل می شود، اظهار داشت: همزمان با آغاز این طرح ان شاء الله شاهد حضور مسؤولان استانی و ائمه جمعه خواهیم بود و بنا داریم تا این اقدام را در رسانه ها منعکس کنیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه پیش از این طرح، بیشترین اطعام با بیش از 14 هزار غذا در عید غدیر خم صورت گرفته است، عنوان کرد: اطعام رضوی با این تعداد برای نخستین بار انجام خواهد شد و پیشتازی مدرسه سفیران ولی عصر(عج) در اینگونه امور به دلیل آن است که از دید ما حوزه علمیه باید جامع و در همه امور گوناگون حضور داشته باشد.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) در پایان به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره وظیفه طلاب و حوزه علمیه که همان هدایت فکری، هدایت سیاسی و خدمات اجتماعی است، اشاره و افزود: این طرح صورت گرفته در راستای خدمات اجتماعی است و با توجه به اعتماد سابقه دار مردم به علما و حوزه علمیه اینگونه اقدامات بر استحکام این اعتماد خواهد افزود./303/9456/ب1

ارسال نظرات