۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۴۳۳۸۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتصاد مقاومتی سنگر مقابله با تحریمها و زمینه ساز رونق اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در لرستان اقتصاد مقاومتی را سنگر مقابله با تحریمها و زمینه ساز رونق اقتصادی خواند و گفت: در این سنگر نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی هستیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در همایش جوان ایرانی، پیشبرد اقتصادی که در شهرستان پلدختر برگزار شد، گفت: نیروی جوان ظرفیتی مناسب برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی را با تکیه بر نیروی انسانی جوان عملیاتی کنند، افزود: مسؤولان باید از جوانان و کارآفرینان در مقام عمل حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اهمیت دادن به کار و سرمایه بیان داشت: با مدیریت جهادی در این عرصه می توان اقتصاد مقاومتی را عملی کرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با برخورداری از ظرفیت های منابع طبیعی، آب، خاک، نفت، گاز و معادن امکان پذیر است، افزود: در عرصه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید به ظرفیتهای داخلی توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت مدیریت جهادی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: مدیریت جهادی به منظور تلاش برای برطرف کردن موانع در جهت اقتصاد مقاومتی و افزایش انگیزه است.

وی تصریح کرد: در سایه مدیریت جهادی، افزایش انگیزه و استفاده از ظرفیتها می توان اقتصاد مقاومتی را عملی کرد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه بیکاری مشکل بزرگ جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: برای رفع بیکاری باید وحدت، همدلی و انسجام در جامعه حاکم باشد.

وی اقتصاد مقاومتی را سنگری برای مقابله با تحریمها خواند و بیان داشت: در این سنگر نیازمند عزم و اراده ملی، اهتمام و تلاش بیش از متعارف مسؤولان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی زمینه ساز شکوفایی اقتصادی در کشور و رونق اشتغال است.

وی هدف از برگزاری همایش جوان ایرانی، پیشبرد اقتصادی را فرهنگ سازی ایده ها و رهنمودهای رهبری، الگوسازی و معرفی آنها، شناسایی و معرفی ظرفیتها و توانمندی های شهرستان و بکارگیری آن بیان کرد و گفت: در این راستا مسؤولان باید اهتمام جدی داشته باشند.

گفتنی است، همایش جوان ایرانی، پیشبرد اقتصادی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در محل سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد شهرستان پلدختر برگزار شد./9459/202/ب2

ارسال نظرات