۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۴۳۴۰۴
امام جمعه خرم آباد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نشر ارزشهای معنوی و اخلاقی است

نماینده ولی فقیه در لرستان شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نشر ارزشهای معنوی و اخلاقی است.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی بعداز ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید هوشنگ الهیاری در شهرستان پلدختر، گفت: دیدار با خانواده شهدا مایه برکت برای زندگی است.

وی خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب دانست و افزود: دیدار با خانواده های آنان ادای دین به ارزشهای انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه خواند و اظهار داشت: یاد شهدا اشاعه ارزشهای ایثار و پایداری در جامعه محسوب می شود.

وی در ادامه با یادآوری اینکه شهدا با ایثارگری در برابر تهاجم دشمن ایستادند و با تمام توان در مسیر سربلندی ایران از جان خود گذشتند، بیان کرد: شهدا برای ما الگو هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که شهدا تابع ولایت فقیه بودند، اظهار کرد: در سایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارزشهای معنوی و اخلاقی در جامعه نشر داده می شود.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به بازخوانی وصیت نامه شهدا تأکید کرد و گفت: وصیت نامه شهدا چراغ راه زندگی است.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا ثمره های گرانبهای شهدا هستند، خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران در کنار سایر جوانان توانسته اند در سنگر علم و دانش و پیشبرد کشور به خوبی ایفای نقش کنند.

گفتنی است، شهید هوشنگ الهیاری، از شهدای شهرستان پلدختر متولد 1341 و مسؤول بهیاری تیپ 57 لرستان بود که در سال 65 در کربلای پنج شلمچه به شهادت رسید./9459/203/ب2

ارسال نظرات