۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۴۳۴۲۳
ولایتی در جمع خبرنگاران:

لازم است که همه گروه‌های سیاسی برای پیشرفت کشور تلاش کنند

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره روند وحدت گروه‌های اصولگرایی در انتخابات پیش رو گفت: لازم است که همه با هم در جهت پیشرفت کشور تلاش کنند.
اکبر ولایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه آئین اختتامیه بخش بین المللی چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ظهر امروز 21 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: در زمینه اشاعه فرهنگ رضوی هر اندازه هم که کار کنیم، باز هم کم است.

وی افزود: با توجه به این که این جشنواره به نام علی بن موسی الرضا(ع) است، جشنواره ای مبارک است و در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره در سال های آینده باید تلاش کرد.

ولایتی با بیان این که بنای پیشرفت اسلام را حضرت رضا(ع) بنا نهادند، اظهار کرد: حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با کوشش خود مانع از بین رفتن اسلام واقعی شدند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مهمترین هدف این جشنواره  گفت: معرفی هر چه بیشتر شخصیت والای امام رضا(ع) و نقش بسیار مهم آن حضرت در تبیین و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) باید به عنوان مهم ترین اهداف مدنظر قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره روند وحدت گروه های اصولگرایی در انتخابات پیش رو اظهار کرد: لازم است که همه با هم در جهت پیشرفت کشور تلاش کنند.

وی ادامه داد: گروه های سیاسی باید از انجام هر کاری که سبب تفرقه و اختلاف می شود پرهیز کنند./934/202/ب3

  

ارسال نظرات