۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۴۴۳۵۸۱
امام جمعه بندرعباس:

ریشه تمام آسیب‌ها، معضلات و مشکلات جامعه در بدگمانی است

امام جمعه بندرعباس ریشه تمام آسیب‌ها، معضلات و مشکلات جامعه را در بدگمانی دانست و گفت: گمان بد می‌تواند یک خانواده و حتی یک شهر و کشور را به هم بریزد.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان، گفت: ریشه تمام آسیب‌ها، معضلات و مشکلات جامعه در بد گمانی است و گمان بد می‌تواند یک خانواده و حتی یک شهر و کشور را به هم بریزد.

وی به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اشاره داشت و افزود: شور و شوق مردم ایران در زمان بازگشت اسراء به کشور را هیچ کس فراموش نکرده است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهداف آزادگان از تحمل سالها رنج و سختی اسارت در اردوگاه های رژیم بعثی عراق، تصریح کرد: پرهیز سیاسیون از بداخلاقی‌های سیاسی برای تحقق اهداف نظام و تلاش در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به ویژه اقتصاد مقاومتی از مهمترین پیامهای آزادگان است.

وی تصریح کرد: آزادگان برای جاه و مقام کسی به جبهه‌ها نرفتند بلکه هدف و راه و آرمان آنان حفظ میهن و اسلام بود و ما امروز مدیون مجاهدت‌های آنان هستیم.

آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: امروز فرعون مصر در شکل فرعون واشنگتن ظاهر شده و آمریکا به عنوان ریشه ایران هراسی در دنیا برضد ایران همانند ظلم فرعون علیه موسی  عمل می کند که نتیجه اعمال این دولت خبیث، رسوایی است.

وی ادامه داد: چهره‌ها عوض می‌شود اما جریان‌ها یکی است و با وجود شمرهای زمانه، حسین‌ها نیز با نام مختلف برای مقابله با این شمرها به پا خاسته‌اند.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که سرنوشت آمریکا نیز به مانند همه فرعونیان تاریخ، روشن و واضح است، خاطرنشان کرد: همان طور که فرعون و فرعونیان به عنوان بزرگ‌ترین مستکبران تاریخ نابود شدند، آمریکا نیز نابود خواهد شد و باطل ماندنی نیست.

آیت الله نعیم آبادی با تأکید بر دقت دولت در انتخاب مدیران در مناصب مهم کشور، گفت: تحقق این امر مهم نیازمند حضور افراد متخصص متعهد و از خانواده اصیل است تا دچار مشکلات و معضلات مدیریتی نشویم.

وی با اشاره به مسأله فیش‌های نجومی، گفت: دولت باید حواسش را بیشتر جمع کند  و هر کسی را جایگاه‌های مهم کشوری نگمارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح‌ کرد: مسأله حقوقی به انتخاب نادرست برمی‌ گردد چرا برخی‌ها اصرار دارند این را به اصل نظام ارتباط دهند.

آیت الله نعیم آبادی ابراز داشت: البته انتقاد هیچ ایرادی ندارد اما  حواسمان باشد مطرح کردن موضوع سبب نشود تا با سوء استفاده دشمنان نظام به سلب اعتماد مردم نسبت به نظام بینجامد.

وی همچنین غفلت را یک خطای جدی خواند و افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که امام خامنه ای رهبری آن را در دست دارند و با درایت تمام مسائل را رصد می‌کنند، دولت نیز با توجه کامل در انتخاب مدیران در مناصب مختلف و مهم کشور دقت کند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه استکبار از ابتدای شکل گیری اسلام برای فرمانروایی برجامعه تلاش می کرد، افزود: راه آمریکا مانند راه فرعون در زمان پیامبر است و به سرنوشت دردناک فرعونیان گرفتار می شود.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به جنایان فجیع و آشکار گروه‌های تکفیری دست پروده استکبار، خاطرنشان کرد: خطرناک ترین گروه های خوارج هم کودکان را نمی کشتند اما آمریکا، داعش و اسرائیل کودکان بی گناه را می کشند، این ظالمین به مردم عادی و بی گناه هم بدی و ظلم می کنند./851/201/ب2

ارسال نظرات